Gå til innhold

3 eller 4 pizzaer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til 12 voksne og 6 barn? Hjemmelagde med litt tykk bunn, i langpanne. Er litt usikker her... Blir kaker og kaffe senere på dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde gått for hvertfall 4. =)

Skrevet

Tror jeg ville lagd 4..:-) Kjedelig når det er for lite mat..

Skrevet

Hvertfall 4...

Skrevet

Lag 4. I min familie med sykt storspiste mannfolk hadde jeg sikkert trengt i alle fall 5. Enten det var kake etterpå eller ikke ;oDDD

Skrevet

4, og heller fryse ned resten. Eller frukost neste dag.

Skrevet

hvis det var min familie og svigerfamilie som skulle komme måtte jeg sikkert hatt 5..hehe.. svigerfar og hans (voksne) barn er noen storspisere...

Skrevet

Tror nok kanskje jeg hadde laget 5! Men det kommer jo selvfølgelig an på hvor storspiste gjestene er... Sist vi hadde burdagsselskap laget jeg to store pizzaer (tykk bunn og mye fyll, langpanne). Vi var 5 voksne (hvorav 3 damer) + min lille 1 åring, vi hadde igjen et halvt pizzastykke. Vi hadde også kaker og kaffe senere på dagen..

Skrevet

Hmmm... Men de er ganske mektige altså. Både min mann og jeg og begge ungene våres (som spiser fast føde, mini teller ikke her) spiser mye og vi har likevel ca 1/4 igjen av en pizza når vi er stappmette. Pleier å dele de opp i 16 stykker og etter 4 stykker er i hvertfall jeg mer enn mett nok og jeg spiser mye til kvinne å være ;-) Så det burde holde med 4 tror jeg. Usj, nå ble jeg usikker her, hehe... Tenkte 3 pizzaer til de voksne (4 stykker hver i snitt, alltid noen som spiser mer eller mindre) og så en til ungene, de spiser nå som oftest bare 1-2 stykker hver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...