6Ymamma Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Svigermor anbefaler meg det til sønnen min... Han er snart 7 mnd gammel....Han sparker av seg dynen på natta og tror kanskje det er en av grunnene til at han våkner på natta....
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Vi kjøpte sengepose til gutten vår når han var ca. 3,5 mnd. Dette kjøpte vi fordi han snudde seg så mye i senga, og lå med hode under dyna=/ Men nå, etter at vi begynte med posen så ligger han helt rolig. Han har liggi rolig i den siden han brukte den for første gang=) Jeg slipper og uro meg for at han havner under dyna eller sparker den av seg. Tror han føler seg tryggere i den, litt mer inntil kroppen. Så jeg er kjempeglad for at vi kjøpte den=)
6Ymamma Skrevet 31. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2007 Hvor lenge kan man bruke en sånn pose?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Vi har kjøpt en som vokser med barnet. Den vi har kan han bruke til han blir 3 år ca. (spørs jo hvor lang han blir). Kjøpte den på en butikk som heter barnekroken. Kostet ca. 400 kr. Denne er ikke veldig tykk, så når det blir veldig kaldt ute nå, så kommer vi bare til å bruke dyna over, men feste den i bunn av senga, så han ikke får dratt den over seg.. Hilsen hun andre med mensen..
6Ymamma Skrevet 31. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2007 Hehehehe av en eller annen merkelig grunn så følte jeg at det var samme person hehehe merkelig heheh. var det du som skrev det første innlegget her å eller?
NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Hehe ja, det var nok det=) Kan kutte den knappen egentlig.. Er her så sjeldent, så blir bare til at jeg bruker den..
6Ymamma Skrevet 31. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2007 Ja enkelte ganger velger jeg den knappen der jeg å... =) Merkelig....for jeg skulle akkurat til å spørre om det var samme person...ekkelt hehehe. =) Artig da! Får se om jeg finner en sånn pose, er vel ikke det store utvalget i denne lille byen...
NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 Men om du søker på grobag.no (husker ikke helt), eller søker på grobag på startsiden, så skal det komme opp noen slike poser.. Ja, det var jo litt rart at du hadde en følelse av at det var samme person.. ! =)
6Ymamma Skrevet 31. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 31. august 2007 Ja det skal jeg gjøre=) Takker for tipse=) Veldig koselig å prate med deg=) Du virker som ei skikkelig koselig ei hehehe
NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 31. august 2007 #10 Skrevet 31. august 2007 Takk for det! Koselig å høre=) Veldig koselig å snakke med deg også! Du virker veldig all right=D
6Ymamma Skrevet 31. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 31. august 2007 Her er msn adressa mi hvis du vil bli bedre kjent [email protected]
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #12 Skrevet 31. august 2007 De har pose til 150,- på HM. Bare et lite tips:) Bruker den, og er fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå