Gå til innhold

Uff, den vekta!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk på vekta i dag - 4 kilo opp allerede!! Er 12+6 i dag. Jeg kjenner at jeg ikke er komfortabel med at kroppen endrer seg så drastisk. Det har jeg ikke vært de to andre sv.skapene mine heller. Vet at det egentlig dreier seg om bagateller dette her - er jo så priviligert som i det hele tatt får oppleve det å gå gravid.

Det kan nevnes at jeg sluttet å røyke når jeg var 5-6 uker på vei. (røykte mye, 15 til dagen) - så dette spiller vel kanskje inn på de ekstra kiloene.

Ja, ja...litt syting fra meg ;-)

Ha en fin helg alle sammen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Kjenner meg veldig godt igjen i det du sier:) Er mitt 2. svangerskap, og mens andre går rundt og koser seg med å være gravide og er stolte av kroppen sin, blir jeg liksom ikke komfortabel med den! Irriterende at en skal måtte fokusere på vekt og kropp istedet for det underet som faktisk skjer med kroppen:) Ikke misforstå, gleder meg vanvittig mye og er klar over hvor priveligert jeg er som får bære frem et barn, men føler meg rett og slett ikke særlig lekker nå for å si det sånn:) Men for all del, det er SELVFØLGELIG verdt det:) Synes ikke du har gått opp mye, andre uker kan du jo gå opp mindre igjen. Alt er jo så individuelt! Uansett er det jo kjempe bra at du har klart å slutte å røyke, da er det bedre å gå opp et par kilo for mye! Jeg gikk opp 22 kg sist svangerskap :( , men de gikk av til slutt de også:)

Skrevet

Har gått opp 6 kg allerede jeg ! Er snart 16 uker. Har så innmari matlyst og det hadde jeg sist gang også. Da la jeg på meg 18 kg. Trøster meg med at for en gang skyld skal jeg bare spise og ha det bra, vekta tenker jeg på hele tiden ellers !! Og dessuten er det som sagt MAT jeg har lyst på, ikke godterier. :-) Gikk ned alle kiloene sist når jeg ammet, så da håper jeg det blir sånn når neste kommer også. God helg !!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...