Hoppsann er Gravid for 3-Gang Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 gifter meg om ca 2mnd. men nå etter at jeg fikk barn har magen mitt blitt helt merkelig. skikkelig nervøs mage. har ofte diare og løs mage når jeg skal no som jeg enten gleder meg til eller gruer meg til. ofte uten grunn og. så jeg gruer meg skikkelig til den dagen nå. kommer til å sitte på do hele dagen, off hva skal jeg gjøre?? redd disse akutt diare tablettene ikke funker da. redd jeg må på do når jeg har tatt på kjolen eller når jeg sitter hos frisøren.... stinker skikkelig og.... HJELPPPPPPP....
Fraggelhysa! Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Det kommer til å gå helt bra!! Selvfølgelig kan du gå på do mens du er hos frisøren, det er nok ikke uvanlig med en nervøs brud. Du må nok uansett gå på do etter at du har fått på kjolen, jeg regner med at du ikke klarer å gå hele kvelden uten å tisse. ; ) Dra til legen å få noe "superstopp" så slipper du å være redd.
Kate77 Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Var veldig plaget med stressmage for noen(7 tror jeg) år siden. Veldig plagsomt med daglige haste turer på do ja! Var på akupunktur for plager med nakken en gang. Da sa hun at hun kunne se jeg plagdes med magen også. (gud vet hvordan) Hun satte derfor noen nåler for det også med det samme. Har ikke hatt stressmage siden. Vil altså virkelig anbefale deg å prøve akupunktur mot dette problemet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå