Gå til innhold

Kjiip natt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt i går kveld med masse kynnere og gode tak om hverandre, mensmurringer som strålte nedi lårene også.

Da vi gikk og la oss tok det seg opp og jeg begynte å håpe, mellom slagene var gullet så aktivt som h*n aldri før har vært.

Lå våken til det ga seg kl 05.30!!!

Ble litt skuffa egentlig, håper ikke det blir sånn hver natt i tiden fremover, da kommer jeg til å bli sliten!

Har bare hatt ett tak i dag og det var kl 08.

jaja, får bare prøve å finne noe som kan få meg på andre tanker!

Tør ikke gå tur tilfelle noe skjer!

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg ofte det også for tiden, men heldigvis ( eller kanskje dessverre , vet ikke når er verst) ikke om natten.

Hvor langt er du kommet da ? Jeg er i uke 36 , så det lille burde holde seg inne hvert fall noen uker til, men jeg har magefølelse at hun kommer før termin. Slike masse kynnere skremmer meg alltid, har fortalt det til jordmor for noen uker siden, og så ble henvist til gynekolog for å sjekke livmorhalsen, men tror du jeg fikk time? Har ikke fått noe beskjed ennå, og det er gått nesten 4 uker siden jeg ble henvist. Venter de litt til, så er det snart ikke behov for noe sjekk der nedde, for da kan babyen komme trygt når som helst, he he..

Skrevet

Jeg er også i uke 36, fullgått imorgen.

Begynner på uke 37 på søndag.

Magefølelsen min sier også før termin, så egentlig håper jeg på neste uke, for storesøster skal til syden i 14 dager med moren og stefaren sin man 10. og vi vil gjerne at hun er den første som kommer på sykehuset! Ellers kan h*n vente til uke 39 eller senere.

Merkelig at du ikke har fått innkalling?

Jeg tror jeg ville ringt og sjekket at de har fått henvisningen! Mulig den har rotet seg bort!

Tok et bad nå og fikk masse kynnere.

Har stedatteren min og er barnevakt for kusinen og fetteren til imorgen, så håper ikke det skjer noe i natt!

Svigermor er beredt i tilfelle noe skjer og mannen min er selvfølgelig også her.

Krysser fingrene for en god natts søvn :-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...