Gå til innhold

Gi meg et godt og orginalt Tips ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

på hva jeg kan gi veninna mi som var så snil og stilte opp for meg under operasjonen min. Vil så gjerne gi henne en liten oppmerksomhet for det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et spa-opphold? Gavekort pá ansiktsbehandling, massasje, aromaterapi? Middag kun dere 2 ute pá en fin og koslig restaurant?

Skrevet

Gavekort hos neglesalong. :) Det er jo noe man skjelden unner seg selv.

Skrevet

Er hun på din alder... eller min, er hudpleie alltid populært.

Skrevet

Hun er et par år yngre en meg.

Skrevet

Et orginalt tips? Hm.

En tur på hesteryggen? Det er de som organiserer sånne turer. Ei blåbærostekake. Pedro Almodovars samlede på dvd. Farge og stilanalyse (haha), En uspesifisert sydentur... eller en butt rakfisk?

Skrevet

hehehe,Andariel, ja der var det mye orginalt ;o))

Skrevet

En god bok, pakket inn sammen med en pose deilig te og en eske nydelig sjokolade :D

Skrevet

Den var kanskje ikke så dum Cat78, så lan keg jo slenge med en vinflaske i tilegg.

Skrevet

Dytt, Vil gjerne ha flere tips ;o))

Skrevet

Hva med en kurv med forskjellige hudpleie ting?kremer,make-up,oljer,fotpleiesett,neglelakk,osv.....kanskje en god sjokolade og to? fotpleie?massasje?pedikyr?manikyr?frisørtime? Håper dette var litt til hjelp=)

Skrevet

Gavekort på antikkhandel - hvis hun liker den slags da. Hvis ikke kan hun jo komme til å like det, utrolig mye fint man kan finne på slike butikker og så er det jo så gøy å gå å gå kikke på gamle ting...

Skrevet

Jeg ga dette til ei venninne som var med meg på sykehuset da jeg skulle operere i fjor:

Ei kurv som inneholdt: Ei vinflaske, Redken sjampo og balsam, ett av yndlingsbladene hennes, ei stor sjokoladeplate, en dagkrem og ett lekkert undertøyssett :-) Pakka rundt cellofan og knøt det sammen med toppen med ett silkebånd.

Skrevet

Jeg hadde kjøpt 4 eller 5 ting som ikke var så dyre...

plastik rose, noe til kjøkken...noe til henne selv...og et produkt mannen satt pris på...

Skrevet et langt dikt...1 vers om hver ting...som feks.

En rose fortjener du glatt men en ekte en vil visne bort

Og ser du på denne i ny og ne...tenk på alt som du for meg har gjort....

Kan dikte videre jeg med tips senere..klem

Skrevet

Originalt er det vel neppe, men hva med å spandere middag på restaurant e.l? Alltid hyggelig å gjøre noe sammen, og det viser i hvert fall at du setter pris på hennes selskap. Med mann og barn blir det ofte ikke så mye venninne-tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...