Gå til innhold

Folk rundt meg erter mer flerlinger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer, to venninner og søsteren min tuller med at det sikkert er duket for flerlingefødsel i april. For all del, ville selvsagt (etterhvert) vent meg til tanken og blitt glad i dem (begge/alle) om det viser seg at det er slik det ligger an, men jeg må jo innrømme at jeg helst ser det bare er en jeg bærer på....

Er kanskje bare hårsår som synes det er teit å tulle om flerlinger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, det har de kødda med her hele veien og... Men min egen angst roet seg når jeg kom meg til ul. Men uansett så gav de seg ikke.

"er du heeeelt sikker på at det ikke er flere??"

"den ene kan ha gjemt seg bak den andre" osv..

-jæææævli irriterende!!!!

Skrevet

Folk rundt meg brukte å mobbe meg med at det sikkert va tre inni der. Så etter ultralyden va det faktisk litt digg å kunne "sette de på plass" med at; "nei, det e nok bare to.." Hihi!! Va utrolig morsomt da!

Skrevet

jævlig frekt synes nå jeg..var ute for det samma på butikken i går med ei kassadame,som mente at det MÅTTE n være to inni der med denne magen!

Skrevet

Du er ikke alene.Har blitt spurt hele tiden om jeg skal ha fler..Og nei , jeg skal bare ha en.Virker som mange må kommentere hvor stor mage man har.Selv om man kansje er normal!!!

Skrevet

"Hei tjukka. Hvordan går det med deg?"

Koselig å høre, selv om jeg kjenner henne litt.. Kjente at det kokte inni meg! Argh!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...