Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 hun holdet hodet selv. Men hvor lenge kan hun sitte i fanget mitt (ca 90 grader)
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Samme lurer jeg på.. Gutten min nekter å ligge i fanget nå... Ligger han så gjør han alt for å greie å sette seg opp selv... Han er vel 4mnd..
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 en så liten baby skal ikke sitte rett opp og ned, men å sitte på fanget, mer liggesitte er greit bare den ikke belaster ryggen ;o))
Gjest Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 En baby på 3,5 måneder skal ikke sitte noe særlig. Det er ikke bra for ryggen dems.
Gjest Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Dette sliter v i med om dagen også! Han elsker å "sitte" ordentlig i fanget, kan til nød lene seg litt mot ryggen min, men han nekter å ligge iallfall... Så jeg lar han gjøre det ca 10 minutter i slangen. Og han ligger mye på matta si ellers om dagen altså, så jeg tror det går greit jeg.
Mooncake Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Tja, min barnelege (på HS) sa faktisk det motsatte av mødrene over. Har barnet lyst til å sitte, så la det får sitte, det styrker mage og ryggmuskler. De sier ifra når de blir slitne, og da legger man de ned. Det er forskjellige skoler på dette. Jeg lot hvertfall snuppa komme opp når hun hadde lyst og hun satt tidlig selv. Hun har alltid vært sterk og veldig tidlig ute. Gjør det du finner naturlig.
Gjest Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 Ingen av barnelegene på avdelingen jeg jobber på, anbefaler å la babyer sitte så tidlig.... Har heller ikke vært borti hverken fysioterapauter eller helsesøstere som har sagt noe annet enn at babyer ikke skal sitte noe særlig for tidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå