♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Babyer som får tenner tidlig, hvordan steller man tennene? Finnes det tannpasta som unger på 4mnd kan bruke? Skal man bruke vanlig vann fra kranen? Pusser man fra den dagen tanna stikker så vidt opp? Er litt usikker på dette som dere ser.. Gutten min på 4mnd har nå fått tann nr 2, og jeg må vel stelle dem snart???
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 heter seg at man skal pusse tennene så fort de kommer frem slik at barnet blir vant til dette. Vi pusser hver dag og har gjort dette fra hun var 4 mnd. Bruker tannkrem innimellom men kun en mini prikk av tannkrem. Fikk anbefalt zendium for barn.
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Tulla var 4 mnd da første kom, nå er hun 7 og holder på med tann nr 6
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 31. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2007 Første fikk han 1dag over 4mnd dagen sin, den neste en uke seinere... Nå håper jeg han får en pause, siden det er masse skriking og roting, vondt og kleiing når tennene kommer... Hendene gror jo omtrent fast inni der. Begge nevene på en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå