Gjest Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Vis man reagerer på endel ting andre gjør? Jeg reagerer f.eks når jeg ser gravide røyke, store barn med smokk i munnen, foreldre som kun gir barna saft osv. Det betyr jo ikke at jeg synes de er dårlige foreldre generelt sett, bare at jeg er uenig med enkelte handlinger og reagerer på det (men sier ikke noe eller reagerer åpenlyst nødvendigvis). Så da må jeg altså tro at jeg selv er perfekt? Siden jeg kan reagere på hva andre gjør altså? Jaja....
Diva Muffin Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Hvilke feil gjør du selv da siden du ikke er perfekt?
fleXibel Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Antar du har hengt deg oppi mitt svar........mye å gjøre eller?
Gjest Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Har ikke hengt meg opp i noe svar, dette er en klassisk gjenganger, blir bare så oppgitt over at så snart man er så syndig å si at man er i mot en måte å gjøre noe på så kan man like så godt sette likhetstegn til at da tror man at man selv er perfekt. Så klart ikke noen tror de er perfekte (håper jeg). Det må da være lov å reagere på noe eller være uenig med noe uten at man dermed skal beskyldes for å tro man selv er perfekt vel? ;-)
Gjest Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Hehe... Tror ikke det er plass til den lange listen det ville blitt ;-)
fleXibel Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 Jeg for min del blir oppgitt av de som gjentatte ganger mer enn gjerne peker ut andre folks feil og mangler som mødre.. Oppgitt over de som blir "sjokkert" over bittesmå bagateller.. Oppgitt over de som så fort de møter litt motstand må starte en tråd og akk og ve over folks rett til å si sin mening.. Det du mener er en klassisk gjenganger er nok hva andre folk mener...ikke sant?? Og ved å starte denne tråden har du reagert på dems meninger og er ikke det spor bedre enn dem du har skrevet om
Gjest Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 Jeg har da heller aldri hevdet jeg er bedre enn noen ;-) Er jo det som er poenget mitt også. At vi er ulike. Noen reagerer ikke på noe, andre reagerer og forunderer seg over ulike måter å gjøre ting på, men usnett hvordan man reagerer eller ei så tror jeg ikke noen tror de er mer eller mindre perfekt enn noen andre. Og jeg laget denne tråden nå kun fordi jeg vill ha ut dette lille hjertesukket fordi i hvertfall akkurat JEG blir litt oppgitt over at andre føler at vi som reagerer på bagateller tydeligvis da må tro vi er mer perfekte enn andre, noe som nok ikke stemmer :-)
Sessa ruger igjen... Skrevet 31. august 2007 #9 Skrevet 31. august 2007 Jeg er perfekt, jeg! Perfekt mor for MITT barn! Gjør det jeg mener er rett for mitt barn og rett fror morshjertet.
Sessa ruger igjen... Skrevet 31. august 2007 #10 Skrevet 31. august 2007 eller FOR morshjertet om dere vil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå