Guttemamma til tusen :) Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 http://minstemann06.blogspot.com/ Jeg sitter rett og slett her og gråter! Har fulgt med i bloggen den siste mnd, og jeg føler nesten jeg har blitt kjent med familien gjennom innleggene! Synes det har vært godt å følge med på hvordan familien har kjempa, og øyna håp hver gang minstemann ha gjort fremgang, selv om fremgangen var aldri så liten..samtidig som jeg har grått sammen med dem i motgang! Føler hele tiden han har tatt et skritt frem, og to tilbake. mammaen til mistemann er så utrolig god å skirve, og sette ord på følelsene sine! Mine tanker er med dem i dag!
Janusina Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Jeg orker dessverre ikke å lese igjennom hele Blir altfor sterkt å fordøye. Sender også mine varmeste tanker. Hvil i fred lille vennen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå