Gå til innhold

minnestund for minstemann i dag.


Anbefalte innlegg

Skrevet

http://minstemann06.blogspot.com/

 

 

Jeg sitter rett og slett her og gråter!

Har fulgt med i bloggen den siste mnd, og jeg føler nesten jeg har blitt kjent med familien gjennom innleggene!

Synes det har vært godt å følge med på hvordan familien har kjempa, og øyna håp hver gang minstemann ha gjort fremgang, selv om fremgangen var aldri så liten..samtidig som jeg har grått sammen med dem i motgang!

Føler hele tiden han har tatt et skritt frem, og to tilbake.

 

mammaen til mistemann er så utrolig god å skirve, og sette ord på følelsene sine!

 

Mine tanker er med dem i dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg orker dessverre ikke å lese igjennom hele :( Blir altfor sterkt å fordøye.

 

Sender også mine varmeste tanker.

 

Hvil i fred lille vennen...

Skrevet

Fred over minnet om Minstemann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...