Gå til innhold

Alt er i grunn litt dritt om dagen og iallefall gubben


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Håper dere er i bedre humør enn meg om dagen, nå er jeg i grunn drit lei alt og alle og kunne ønske meg dit pepperen gror.

 

Det er fader ikke en sjel som kan ta hensyn til hvilke tilstand jeg er i og jeg står på hue og ræva hele dagen for alle som en.

 

Det er så dævens irriternede, mens du ser at gubben ikke gjør en dritt og ligger og ligger og er så sjuk og sliten,, hva pokker er han sliten av og hvor lenge kan en være sjuk og være sengeliggende sier nå jeg.

 

Fy flate aller helst ville jeg bare pakket sammen alt og reist min kost.

 

Men kjære kona mi, du vet jeg elsker deg.. og at jeg alltid vil være her for deg,,, men hvor mange ganger skal jeg høre disse ordene og i neste kvater er alt glemt og tilbake til det samme gamle.

 

Fy flate jeg fatter ikke at det går ann, men....

 

Måtte bare få ut en utblåsning her,, kanskje noen føler en promille det samme som meg??

 

Ha en flott dag alle sammen, nå skal jeg vaske golv, rime av kjølskap, så er det henting av unger på skolen og i barnehagen, og jammen må jeg vell ta meg en tur på butikke og få handlet litt mat og laget den også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner hva du mener. Min mann jobber nattevakt og mener derfor at han må få sove så lenge han vil utover ettermiddagen når han skal på jobb om kvelden. Vel, bare vent tenker jeg: Når han skal på nattevakt etter at småen er født så skal jeg si det samme: Om jeg skal ta nattevåket kommende natt så skal jeg som så lenge jeg vil utover ettemiddagen dagen før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min jobber også nattevakt, og han sover hele dagen fra han kommer hjem til han skal på jobb igjen.

Han jobber en uke på og en uke av, så jeg ser han annenhver uke. og når han har fri da er det alt annet som står i fokus, jeg er 36+5 nå og har i hele svangerskapet måtte tatt det tyngste av husarbeidet, siden han sover eller ikke gidder og heller vil være med venner eller se tv.

Han har begynt å ta seg sammen, heldigvis, og han skal få høre det når småen kommer :) jeg trenger hvile jeg oxo :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er liksom en etablert "lov" som sier at i nattevaktperiodene skal han være fritatt fra det meste og bare sove og hente seg inn igjen. Jeg har forsøkt å si til ham at når barnet kommer blir det ikke lengre snakk om å sove hele dagen mens jeg tar meg av alt, da kan det godt tenkes at jeg er akkurat like trøtt som ham når han kommer hjem om morran (+ psykisk kjempesliten). Uavbrutt søvn fra 0800-1600 blir det desverre slutt på, sannsynligvis. Jobben hans er ikke særlig slitsom heller, bortsett fra at den er på natt, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...