evius fikk junigutt Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Hei alle sammen! Jeg er 37 og vi prøver å få andremann! Vi er inne i 1.pp nå etter at jeg fjernet spiralen min i slutten av juni. Først denne mnd jeg merket eggløsning og da var vi i gang. IKM 8.sept. Er vi flere? Jeg går og kjenner etter på kroppen om det er noe på gang, men må nok smøre meg med tålmodighet..... Ønsker alle prøvere og gravide her lykke til )
Gjest Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Velkommen hit Er selv 37 år foreløpig, med tre barn i tenårene. Har snart prøvd i to år... med en MA innimellom der. Lykke til
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Hei,Jeg er 38 år og har to barn fra før,en stor jente og en liten gutt. Vil gjerne bli prøver igjen jeg også,men må vente på klarsignal fra legen.Håper jeg får fjernet den om noen uker.
martine68 Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Vellkommen hit. Håper du får et koselig opphold her inne. Masse lykke til i jakten på en spire.
evius fikk junigutt Skrevet 1. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2007 Takk for velkomsten:o) Håper alle, uansett hvor lenge de har prøvd, blir gravide fort!! Selv føler jeg meg veldig oppblåst og øm i underlivet nå, lurer veldig på om det er et tegn....er så lenge siden jeg var gravid at jeg klarer ikke å huske hvordan det var...eller er det bare pms?
Dotten Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Hei og velkommen inn hit. Jeg er 36 år, og prøver på nr. 2. Er i min 14. pp og håper en liten spire tar plass snart. Snuppa fyller 2 år om bare et par uker, så NÅ må jo spiren sitte snart. Kjedelig om aldersforskjellen skulle bli for stor. Masse lykke til, og håper dere får det til på første forsøk
evius fikk junigutt Skrevet 5. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2007 Hei, det er jo helt utrolig om spiren skulle sitte på første forsøk. Har egentlig ingen tro på det selv... Ønsker deg også lykke til og håper spiren sitter hos deg i denne pp!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå