Reveenka Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Hvor mange dokker er det mulig at fire småjenter kan greie å samle tilsammen ? En trillion!!???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 MAAAANGE:-) De store jentene mine samlet kosebamser og hunder og andre rare dyr... Det var store og små, lodne og rufsete.......fryktelige støvsamlere......Men hva gjør jeg med lille rosa, joda, drar i hus både lodne og rufsete......tror kanskje jeg synes det er litt stas og;-))
Dailis Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Er de som den ene søsteren min, så vannvittig mange. Tror hun hadde rundt 20 barbier jeg, og det var jo en del da i alle fall. Og masse masse større dukker. For ikke å snakke om disse ponnigreiene, hun hadde et skap til ponnier og barbiedukker, hehe. Min lille har en dukke, gutta har og en dukke hver seg, eller eldste har to...Så han leder foreløpig, hehe.
Karomamma Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Ha ha, en trillion delt på fire, det blir.... skal vi se..... Karosnuppa har en dukke. Den ligger og sover i dukkesenga som hun har fått etter farmor og blir aldri tatt med noe sted. Den stakkars dukka har begynt å gråte så fælt i det siste i følge min datter. Hun må trøste den i eninga "lille jenn, ikke lei seg, lille jenn". Kanskje dukka er ensom? Litt rart egentlig, siden hun har selskap av ca en million kosedyr i alle farger, størrelser og fasonger....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Lille rosa har matet den ene dukken sin idag med pizza og hver gang hun har fått en bit så har hun strøket henne over hodet og gitt kos.............nusselig ja:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå