Gjest Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Det virker som den dyyyyyre salven fungerer. Matteo har vært mye bedre i natt enn på lenge! - Han har selvsagt vært urolig, det var ingen mirakelkur vi kjøpte, men han hadde det bedre, og ingen nye kloremerker i ansiktet (det pleier å dukke opp minimum 4 stk på en natt) Gleder meg til sønnen min ikke lenger ser ut som en slagmark i ansiktet og at huden hans igjen er såpass god at ikke klær er en pest og plage for ham! Satser på å være klar for litt sosialt til uken. Noen som har tid til å være med Barnas Turlag sine trilleturer? - Onsdager i Oslo og Torsdager i Bærum..
Solstråle72 Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Kjempebra at salven fungerer! Det var jo bra dere fant ut hva som var årsaken til at han var så urolig. Så nå håper vi Matteo blir kvitt kløen sin. Tenker dere får tilbake den gode nattesøvnen snart også, håper det i allefall :-) Jeg har kanskje tid til å være med på Barnas turlag sine turer her i Oslo :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Så bra at salven virker og at Matteo har det mye bedre :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Fint at det funker, ingenting er bedre enn det :-)
Millapril Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Å dette var gode nyheter! Da kan det jo hende han har mindre ubehag og at han får sove litt ut. Det hjelper jo for alle det, også mor. Kos dere på tur!
Två små trollungar Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Så bra at Matteo hatt det litt bedre inatt! Er gjerne med på trilletur til uka. Blir du fortsatt med på tur i Sandvika på mandag, eller passer det dårlig for dere, siden du har timeavtale for å sjekke Matteos atopiske eksem da?
Bellen^2 Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 Så flott at det fungerer! God nattesøvn og en fornøyd unge er ubetalelig:)
smurfen :o) Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 Så bra at salven fungerer å nettene er blitt bedre. DEt gjør godt for hele familien å få bedre nattesøvn. Håper formen din nå er bedre og du er mer opplagt. Kunne gjerne tenke meg å bli med på den på torsdagen. Lykkebarn og jeg har anekket om dette en stund, så nå er det vel på tide å gå ) regner med at jeg er frisk innen torsdag.
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 2. september 2007 #9 Skrevet 2. september 2007 Hei. Så flott at det går bedre. Håper at det fungerer og at dere får litt roligere tider. Vi er sikkert med til torsdag om bare denne hersens forkjølelsen og kroppen kommer seg litt.
heiamagen Skrevet 3. september 2007 #10 Skrevet 3. september 2007 Oj så mye man må vite hele tiden....og så flink du har vært som har funnet ut av dette! Håper du får deg nok søvn nå, det er jo forferdelig vondt å være veldig trøtt og sliten, særlig når man har en sånn godgutt man egentlig vil gi 100% for Lykke til videre, håper dere får kontroll på eksemet!
heiamagen Skrevet 3. september 2007 #11 Skrevet 3. september 2007 .....Og så har jeg egentlig tenkt å blir fast inventar på Barnas Turlag, men har ikke fått ut fingern enda...Vi blir med fra desember når vi har kommet tilbake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå