Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Har litt under 5 uker til termin i dag, og har så lyst å begynne og gjøre klart. Vaske tøy, rydde osv:) Hadde egentlig tenkt å vente til det var 4 uker til termin. Hvordan er det med dere andre? Hvor tidlig begynner dere?
alvis Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Jeg begynner da jeg går ut i permisjon, dvs 3 uker før termin! Det gjorde jeg sist også og da blev gutten født 10 dager før termin og jeg hadde akkurat blitt ferdig med alt. Jeg har holdt på å rydde i kjøkkenskap og klæskap nå i et par ukers tid. Levert klær til Fretex og kastet ting og tang. Greit å få det gjort før babyen kommer:)
r r r Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Jeg tenkte også å vente med å gjøre klart til jeg går ut i permisjon - lite tid til overs nå. Men jeg har jo alt liggende etter de to andre så det er jo bare å vaske og legge klart tøy og klargjøre vogn og seng. Men jeg har fått de to første godt etter termin (hhv 14 og 10 dager) så jeg regner med å ha all verdens tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå