Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Ville dere møtt den rette som ung (tenårene) og vært sammen for alltid ELLER ville dere hatt flere kjærester og møtt den rette senere, slik at dere fikk "opplevd" og erfart mer?
Gjest Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Det siste, men det er kanskje fordi de alle har lært meg så mye. Har vært heldig med valg av menn, og var ikke klar til å slå meg ned. Hadde jeg møtt min ungdomeskjæreste nå, tror jeg det hadde blitt oss. Våre partnere tuller litt med det, men de har no rett.
Gjest Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 må legge til at det var kanskje de periodene jeg var uten kjæreste som lærte meg mest.
Gjest Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 hmm.. til meg selv nr to.. og til kjærsten nr1. eksene hans er helt blåste u hode så jeg skulle gjerne sett at de ikke fantes i fortiden hans.
fleXibel Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Jeg ville hatt flere (nååå..ikke DEN lista da..) og så møtt Mr. Right for så å være med han for evig og alltid... Og det HAR JEG Mannen min og jeg har begge flere forhold bak oss, opplevd bra ting og vonde ting.. erfart masse forskjellig.. og vokst masse på det Selv om en del av tingene vi har opplevd er ting vi kanskje skulle ønske at vi hadde sluppet, så ville vi ikke forandret på en ting.. for hvis en liiiten ting hadde vært forandret så hadde vi kanskje ikke møtt hverandre.... Ååå..*forelsket sukk* oss to for evig gubben min... *sukk og smelt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå