Gjest Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Blir jo like nervøs hver gang jeg leser om dere her inne, hehe... Bare lurer, har dere tatt dem heeeeelt etter oppskriften? Alså husket p-pillen hver eneste dag (evt minipillen på nøyaktig samme tid hver dag), brukt tilleggsprevensjon om dere har kastet opp eller hatt litt diare osv? De sier jo at de skal være helt sikker om man bare bruker dem riktig, men at det alltid er noen som glemmer seg litt på noe, f.eks ikke bruker tilleggsprevansjon i 1-2 uker etter å ha hatt diare en dag ol, derfor skriver de f.eks 99,5% sikker på dem og ikke 100% sikker. Eller er det bare slik at de rett og slett ikke funker for alle?
krabbetrollet Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Jeg ble gravid på minipille, meeeen... hadde nok glemt en pille ja :-) Blir forøvrig veldig lett gravid. Ellers har jeg brukt minipille i flere år uten problemer.
Gjest Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Måtte bare spørre, fikk litt noia her da jeg de siste 2 dagene plutselig er blitt litt plaget med bekkenet igjen etter å ha vært hel fin i 2 mndnå siden sist fødsel (for litt over 2,5 måned siden). Men har fulgt bruksanvisningen til punkt og prikke og husket alle pillene da!
krabbetrollet Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Hehe... kan skjønne du er litt nervøs da :-) Jeg har brukt minipiller i tilsammen 5 år, som sagt ble jeg gravid da jeg glemte en pille. Forøvrig så hender det ofte at jeg tar pillen en time eller 2 for seint, det har gått bra det - men vet at jeg lever "farlig". Bekkenproblemer kan komme og gå litt etter fødsel. Selv om jeg ikke har hatt særlige bekkenproblemer i svangerskapene mine, har jeg hatt litt perioder etterpå der bekkenet har hanglet litt. Verst etter tredje fødsel :-)
Gjest Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 hmm, si det. nei altså tror ikke jeg hadde glemt noen, men det som er som jeg ikke har tenkt over da er at jeg har litt vanskelig for å gå på do,så ofte når jeg endelig får gått så er jeg veldig dårlig i magen, veldig alla diare... så det kan jo være en grunn... hmm.
*Rutletutt* Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Jeg ble gravid på p-pillen, ja - da jeg gikk på Trionetta og var 18 år...tok dem "etter oppskriften", ja - vet ikke hva som skjedde, jeg...men jeg byttet merke etter det og det har ikke skjedd igjen.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 Jeg ble gravid på Trionetta 28, husket hver eneste lille pille, kastet ikke opp og hadde ikke diare. Hadde gått på samme pille i mange år, og hadde hatt en partner i alle de årene. Ble gravid med da jeg hadde sex med ny kjærste for 1 gang, var da 1 gang jeg hadde hatt sex på 1 år.. Og da var det gjort. Så kanskje den nye kjærsten hadde super sperm? Hehe, har ikke noe annen forklaring jeg iallefall. For pillene ble tatt til punkt og prikke! Kjærsten fikk noia da jeg ble gravid, det var tidlig i forholdet og lykken/ulykken skulle ha det til at jeg mistet.
☆Pacific sunset☆ Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 Jeg bl gravid første gang da jeg gikk på minipillen - men jeg glemte å ta den til riktid tid og blir ekstremt lett gravid så hadde jeg tatt den når jeg skulle hadde jeg nok ikke hatt lillegutt - så takk gud for at jeg slurvet den kvelden hehe!
Gjest Skrevet 31. august 2007 #9 Skrevet 31. august 2007 Å takk, det var beroligende å høre! Er livredd for å bli gravid igjen nå, det passer bare overhode ikke i det hele tatt!
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 31. august 2007 #10 Skrevet 31. august 2007 Kanskje det er en svakhet med Trionetta siden vi er 2 som har tatt de etter punkt og prikke med alikevel ble gravide? Selv stoler jeg ikke på Trionetta lenger for å si det slik.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 31. august 2007 #11 Skrevet 31. august 2007 Ble gravid på yasmin pillen og hadde tatt den etter "oppskrifta". Men hadde bare brukt dem i 4 mnd da, hadde akkurat bytte fra Trionetta. Så yasmin pillene funka bare ikke på meg, går jeg utifra,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå