Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 MÅÅÅ bare blåse det ut!! For ikke så lenge siden så kjøpte vi hjemmekino annlegg til 5000,- Enda vi hadde et fra før...ikke noe som feilte det...Men vi har nå kjøpt oss nytt hus og har kjellerstue..så han satte det gamle ned dit. Nå har jeg gått å ønsket meg en kjøkkenmaskin som blant annet elter deig. Fordi jeg har en skulder som ikke er bra...den kommer heller aldri til å bli bra. Må leve sånn resten av livet.... Ingenting å gjøre med sier legene....Så det skal så lite til før jeg får ondt,...å da værker det noe så jæææævlig leeenge. Så i går sa han at vi kunne kjøpe en kjøkkenmaskin, så jeg fikk kose meg mens jeg gikk hjemme med lillegutt blant annet. Bake brød og div andre godsaker. Vi kjørte til elkjøp i går å da visste det seg at den som egnet seg best til vårt bruk var en til 5000,- Han sa bare til hun som jobbet...vi får tenke på saken. Så da fikk jeg den ikke, for den var for DYYYYYYYYYYYYR!!!!!!!!!!!!!!! Ja, det er greit, den er dyr. MEN, jeg trenger den for å kunne bake. Jeg mener det er et bedre kjøp enn hjemmekino som vi allerede hadde!! FAEN ... Ja ja ja.....han kommer til å angre når julen står på døra, da det er kun gammal kneip brød og ferdige kaker på bordet i jula. Kommer ikke til å bake så mye som en pizzadeig!!! Skal faen meg kjøpe ferdig pizzabunn GRRRRRRRRRRRRR
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Hehe.. Sorry altså, men nå synes jeg ikke synd på deg ) Kjøkkenmaskin til 5000,-.. det hadde ikke jeg vurdert engang. Du kan jo kjøpe det til deg selv i julegave om det er noe du virkelig vil ha )
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Som jeg skulle skrevet det selv! Alt er dyrt så lenge ikke de kan bruke og ha gleden av det.. Et hjemmekinoanlegg, en ekstra datamaskin - kan jo ikke ha bare en, vettu, stæsj til bilen eller gutterommet (hans) er ok.Det er jo nødvendige greier, men sånt dall til kjøkkenet eller til å lette hverdagen for en litt pjusk hjemmegående kone, nei det er dyrt. å..kjenner jeg ble litt irritert her jeg sitter. Stikk og kjøpe en sånn du, det har jeg tenkt til å gjøre neste gang. Hvorfor skal jeg ha "meldeplikt" når jeg skal handle noe, mens han kan shoppe det han ønsker?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Hun trenger det jo! Det er jo det som er poenget. Han trengte ikke en ekstra hjemmekinodings, hun er syk og tenger et hjelpemiddel til kjøkkenet.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Ja jeg skjønner at hun trenger det.. men 5000,- er litt for dyrt for oss i alle fall.. Kanskje du kan ønske deg det i julegave hos han da ?
Yara Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Jeg skjønner deg HI. Så lenge mannen din kan bruke 5000 kr på noe han vil ha (som forøvrig også kan kalles unødvendig. Det er sjelden hjmmekino er en nødvendighet..., så syng jeg han kan unne deg noe du vil ha også Så full støtte fra meg!!
Go i magen Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 Også fordi du skal kose deg hjemme dette året. Greit nok å bake, men hvis du skal kose deg får han spandere massasjetimer på deg for 5000 i stedet
Gjest Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 Siden du tydeligvis har internett, gå inn på nettsidene til de elektrokjedene som er i ok avstand til der du bor, finn en god kjøkkenmaskin til en ok pris, med de "finesser" DU ønsker deg, print ut 10 eksemplarer og send ham på shopping. Si at døren er låst til han har med maskina under armen;) Jeg er jammen glad det er jeg som er "økonomisjef" her i huset ja!
Gjest Skrevet 31. august 2007 #10 Skrevet 31. august 2007 Å kjøpe et hjemmekinoanlegg til 5000,- er virkelig noe ANNET enn å kjøpe en kjøkkenmaskin til 5000,- altså! det er min mening... Møt ham på midten og finn en billigere kjøkkenmaskin ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå