Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Heisann, Jeg lurer på om det er noen flere som har ustabil mage- jeg har hatt diare med gjevne mellomrom i et par uker... Begynte på jern tabletter for to dager siden- da ble avföringen plutselig helt svart.. .Noen som har opplevd dette? Eller vet om det er normalt? Jeg er 17+5 i dag- skal på ul 10 sept. moro!
kath gutt07 & jente10 Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Avføringen blir ofte mørkere når man går på jern.. det er helt normalt.
*~2barnsmamma~* Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Det ble akkurat likedan når jeg begynte på jerntabletter. Etter en stund ble jeg skikkelig hard i magen... Det kan hjelpe å ta tablettene i forbindelse med måltid. Hvis ikke det hjelper, kan du prøve mildere tabletter (spør på apoteket) eller flytende jerntilskudd!=) Det smaker pyton, men magen blir i allefall bedre!=)
melissa*me*januarbeibis* Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 prøv blåbær saft,d får opp jærn å bloprosent!!!!!!fort å effektivt
majsenna™ Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Brukte jern de 4 første mnd, og kom meg nesten ikke på do før jeg begynte med Duphalac. Et lite målebeger hver morgen til frokost gjorde underverker for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå