Gjest Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Vi var til 4 behandlinger hos kiropraktor når mini va 3-6 uker gammel. Han var veldig stiv i både rygg, nakk og bekken, antagelig fordi han ble født med armen inntil hode. Han hadde ikke kolikk, men var veldig plaget med luftsmerter. Etter behandlingene ble han MYE bedre. Men, nå er han blitt 11,5 uke og virker igjen plaget med luftsmerter, er blitt gradvis verre og verre over siste 2 ukene. Ligger og kaster på seg om natten, våkner ofte, promper litt og ser ikke ut til å ha det helt godt. Kan det være han trenger en behandling til eller kan det være noe annet som er årsaken? Jeg fullammer ham og holder meg unna verstingene av det som kan gi luft. Jeg begynte også på Cerazette minipiller for 3,5 uke siden, kan de ha noe å si mon tro?
Pysa Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Vet ikke, jeg, men en gang til hos kiropraktor vil jo ikke skade. De kan jo ofte hjelpe med luftsmerter.
Gjest Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Ja det hjalp jo sist. Bestilte time i dag til tirsdag så får vi se. Ikke noe gøy dette, han som sov såååå godt da, trodde vi endelig skulle oppleve å få en sovebaby om natten, men den gang ei :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå