Gå til innhold

Da er jeg hjemme igjen fra jordmor.... og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sitter her med rier... Hatt svake rier siden kl 6 idag tidlig.. Så nå håper jeg at det tar seg opp :) Jordmor håpet på fødsel senest i morgen.. Får håpe hun har rett. Gleder meg til å møte den lille prinsessa mi..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende! Lykke til :)

Skrevet

Heldigen:-) Jeg har en rar dag i dag, men rare kynnere og er merkelig følelse i underlivet.. Stadig noe nytt! Håper jeg kan henge meg på:-) Lykke til:-)

Skrevet

Å så spennende da. =)

Hold oss oppdatert da. og lykke til =)

Skrevet

Tusen takk alle sammen :) Missicippi: Har du lenge igjen til termin eller? Får håpe du følger etter snart da.. Lykke til :)

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Sender masse fødestøv til deg!! Moro det skjer noe med andre iaf! :D

Lykke til!

Skrevet

Jepp skal oppdatere underveis :) og takk for det!

Skrevet

Så misunnelig jeg er:) Jeg har termin i dag og her skjer det ingen ting:(

Skrevet

åh så spennende:) Når har du termin? 5 dager selv igjen men stille her gitt:) Hatt mine kvelder/ netter med rier da så tror det er en skikkelig tullemus inni der;)

Skrevet

Jeg har termin på mandag.. Får virkelig håpe detta ikke er tull..hehe.. jeg er veldig klar for å bli ferdig.. Hvor lenge har du hatt rier da før de har gitt seg igjen?

Skrevet

lå med de fra kl 9 om kvelden til ca 2 om natta da jeg dabbet av og våknet kl 10 uten rier hehe. Var bra sint da og slik skjedde noen dager etter å. Da var det 1 minutt i varighet og 6 min mellom, så litt i tvil når jeg skal dra på føden siden hun tuller med meg. Men hodet festet seg etter disse da så jordmor mente noe godt skjedde hehe. Ender vel med at jeg føder i senga for jeg tror det er tull igjen.

Må si at jeg hadde sex begge gangene dette skjedde da så nå gidder jeg ikke mer hehe. Masse lykke til. Før helga er over har du garantert babyen din:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...