Gå til innhold

Fra bag til sportsvogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har straks nødt til å gå over til sportsdelen på vogna fordi lille snuppa på 5 mnd har vokst ut av bagen sin. Men jeg lurer på hva skal jeg ha oppi vogna.. Lammeskinn og teppe? Voksipose? Det er jo ikke hull i noen av de for å feste selene i vogna.. Og kan jeg bruke et langhåret lammeskinn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om senhøst/vinter bruker vi lammeskinn og dunpose. Jeg skar hull til selene i lammeskinnet, det rakner ikke, trenger ikke sy rundt - og de vises knapt etterpå pga håret.. Kan vel bruke langhåret (selv har vi korthåret fra Nøstebarn), særlig hvis du har en pose oppå gjør det vel ingenting (litt ekkelt å få "hår" i ansiktet kanskje). Odenwalder dunpose har vi, den har hull. Ellers er det vel laget til mulighet for å skjære opp hull i voksipose? (i alle fall på nyere modeller). Eller man må lage hull selv... Om våren bruker vi buggysnuggle, fleecepose, de har også hull til seler.

Skrevet

Eg har eit skinn oppi sportsvogna...min er berre 4.5 mnd så han ligg i ro foreløbigt..men det går an å skjære hull i skinnet og ta selene ut derifra...

Til vintreren kjem eg til å ha ein skinnpose oppi...Går sikkert bra med langhåret skinn...

Lykke til...

Skrevet

Vi har klipt hull til selene i et teppe, går jo fint med skinn og. Jeg lurer også på den Voksiposen, har en liggende. Er sydd noen "knappehull" man kan tre seler gjennom, man må bare se om de passer og så klippe hull. Eller lage nye hull.

Jeg har også lurt på å kjøpe sånn bæreplate til Voksiposen, slik at det blir en slags softbag. Men da blir det jo ganske håpløst med de selene. Foreløpig er det jo ikke så kalt, så da kler jeg bare godt på henne, og/eller legger et teppe over.

Gøy å bytte til sportsdelen! Snuppa synes det er kjempegøy å se noe når vi går på tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...