Gå til innhold

Dere som har menn som SNORKER....

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVORDAN får dere sove?!?!

Jeg må titt og ofte legge meg innpå gjesterommet jeg.. Har ikke sjangs!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her!!! Det er sånt et volum at jeg dropper å prøve å holde det ut. likker dårlig å bruke ørepropper også, vil ha mul. til å høre når snuppa våkner etc.

Så her er gjesterommet mye i bruk, ja.

Skrevet

Mannen min snorker. Det er et problem, men vi har ikke gjesterom engang...Det går greit hvis jeg sovner før ham, så jeg prøver å få til det hver kveld.

Skrevet

Jeg dytter sånne ørepropper i øra jeg :) demper hvertfall det verste av lydene hans, samtidig som jeg hører vesla hvis hu våkner.

Skrevet

Jeg dytter i ham så han legge seg på sida. Snorker mindre når han ikke sover på ryggen:)

Skrevet

jeg snorker MINST like gæli som mannen jeg...

Så jeg bare lukker øynene og sovner, rett og slett. Men så har jeg om mulig TIDENES sovehjerte..

Skrevet

min kjære ble tvangs-sendt til legen av meg, å de oppdaget han hadde skjeve skillevegger i nesa sin. så han fikk gratis (125kr i egenandel) operasjon på privatklinikk, der dem løsnet skilleveggen fra nesa, la den på bordet, å banket den flat med en liten hammer, og puttet den inn igjen, å sydde fast.

jada, min kjære var veeeeldig grønn i trynet når legen gik kgjennom operasjonen før den ble utført... stakar, syntes så synd i han!!

men han snorke ikke lengre! :):):)

Skrevet

Jeg hadde samme operasjon, med kun lokalbedøvelse.. fy faen, jeg har fått traumer for livet og snorker enda. Får stadig brev om at de vil ha meg tilbake for enda en operasjon, og de går rett i boss..

Skrevet

Her ligger mannen i stua for tiden. Han snorker så jeg holder på å bli GAL! Siden jeg har mye plager med magen nå også hjelper jo ikke det heller. Han fikk innvilget operasjon. Rette neseveggen og "svi av" noe bløtvev i halsen. Men dustelegen forklarte hvordan det gjøres, dermed nekta gubben! Dem skulle jo ikke sagt noe før de var i gang;o)

Jeg må bare "hive`n" på sofaen av og til når jeg trenger søvn har jeg funnet ut..

Skrevet

Sambo snorka fælt helt til han slutta og røyke.. Snorker ikke lenger nå.. Deilig...

Skrevet

jøss! ja, han fikk ikk valg mellom lokalbedøvelse og narkose, for dem tok bare narkose på denne typen opr. det hadde sikkert gått bedre om du hadde fått full narkose eller?

han sier det var fælt den første uken når de silikonplatene lå inni, men han var jo som en ny mann (sier han selv) da de ble tatt ut, å nå snorker han bare litt når han er forkjøla da..

Skrevet

Hehehe, nina!

Jeg vil at min skal gjøre noe med snorkinga. Mon tro om jeg skal være med til legen og "sensurere" informasjonen han får...

Skrevet

Bli med du ;o) Men ta med hammer! Jeg var med mannen inn til legen den gangen og hadde jeg hatt noe hardt å slå med så hadde legen våkna på sykehus.

Synes ikke akkruat jeg kunne si til legen at "nå tror jeg du skal ti still" ;o)

Mannen min liker ikke sykehus, sprøyter, leger etc.. Også sitter ØNH legen og forteller ALT. Da visste jeg jo at det toget tuta ut av stasjonen.

Mannen min måtte ha veneflon en gang pga misstanke om blindtarmbetennelse. Måtte holde han oppe i stolen gitt ;o) Han går heller syk i flere dager en å gå til lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...