Gå til innhold

Noen her som kan hjelpe litt? (blødning)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var her mye før. Brukte nesten to år før jenta satt, hun er nå litt over 6mnd.

Har hele tiden hatt veldig fine sykluser etter fødselen. Fikk tanta nesten med en gang etterpå siden jeg mista melka. Syklusene har vært på omtrent 28 dager.

Nå er det litt over ei uke til tanta skal komme. Tok egentlig p-piller, men sluttet etter noen dager. Jeg reagerer på dem, så jeg fant ut at det bare var dumt å ta dem.

Men saken er at i går kom det masse slim med bittelitt blod i. Jeg tenkte bare at ok, da kom tanta for tidlig denne gangen. Eller at kanskje de få pillene jeg tok var nok til å forstyrre litt. Har tatt p-piller før og sluttet etter en uke men da fikk jeg ingen blødninger før tanta kom da. Har aldri spottet heller.

El har jeg hatt, så det er det ikke. Og det kan virkelig ikke være at jeg er gravid! Vi sleit i to år for å få vesla vår, så en gang med ubeskyttet sex kan vel ikke har gjort meg gravid.. Jeg tviler veldig sterkt på det altså..

Men hva kan blødningen være. Kan det være de få pillene som gjorde det? Som sagt har ikke det skjedd før, men det er vel ikke unormalt heller?

Klemmer fra meg=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være EL-slim da, eller er det for seint/tidlig i forhold til syklusen din? Ellers kan vel p-piller tulle litt med systemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...