Gå til innhold

Andre med 2 åringer som har små føtter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er 2 å og 2 mnd gammel og han bruker str 21-22 i sko str. Er ikke det lite?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi er like gammel, og bruker også 21-22 i sko. Det er nok mindre enn gjennomsnittet, men de har jo ikke større fot enn de har, og vi kan ikke få gjort noe med det.

Skrevet

Nei så klart kan de ikke gjøre noe med det, det skjønner jo eg og. Det var da ikke det jeg mente:-)

Jeg var bare litt nyskjerrig da jeg ser de andre barna i barnehagen har mye større sko enn det han har. Verken meg eller faren har store føtter. Så det er så klart ikke så rart...:-)

Skrevet

Beklager...var ikke spydig ment mot deg altså. Og jeg satt faktisk og tenkte på det etterat jeg hadde trykka på knappen under her, at det kunne misforståes litt.

Det jeg vel egentlig mente var at noen har rett og slett små føtter, mens andre har store føtter. Jeg husker selv fra da jeg var barn at det ikke var noe gøy å ha store føtter (brukte 39 i sko da jeg gikk i 3. klasse!), så håper Selma slipper det ;)

Skrevet

Det er helt ok:-) ville bare poengtere at jeg ikke var bekymret altså...

Skrevet

jeg begynner å lure om min to åring har veldig store føtter. målte føttene hans i skobutikken å han må ha 26 i vinetrsko, han er 93 lang. men han må jo ha store føtter? ser ikke så store ut. jeg og pappaen har ikke store føtter, men det kan jo hende de vokser i rykk og napp. rart så mye man undrer seg over med de små, eller hva?:)

Skrevet

snuppa mi er 2 år og 2 mnd - og bruker 21 i sko.-......men jeg har også små føtter, så jeg har ikke tenkt at det er unormalt smått jeg ;o)

Skrevet

Jenta mi er like gammel og bruker 21 i støvler o sandaler og 22 i resten...

Skrevet

Samme her!! Hun er 2 år 3 mnd og har nettopp begynt med 22 i sko :)

Skrevet

Jenta vår er 2 år og 1 mnd og bruker for det meste 21 i sko, delvis 20 i sandaler. Har nettopp kjøpt et par nye joggesko for å ha i barnehagen i str 22. De er enda noe romslige for henne, men går stødig i dem. 22 i vinterstøvler er ennå for stort.

Hun er ikke store tausa ellers heller, så det henger vel litt sammen. Hverken jeg eller pappan har veldig store føtter....

Skrevet

Gutten min er 2 år og 8 1/2 mnd og bruker strl 23.

Skrevet

Min er 2 år og 3 mnd og bruker str 27 i joggesko og 28n i vintersko, det gjør storesøstra på 6 å.....Pussig:)

Skrevet

Vesla er 2 år og 4 mnd, bruker str 19-20-21. Men så er hele jenta litt lita da. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...