Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann vennen!!!

går det fint med deg og magen?

nærmer det seg ultralyd no???

Kjempe spent på om d e ein litn gutt eller jente inni der=)

Her går d bare fint, magen vokser i rekord fart,gulp,så eg e spent på å prøve brudekjolen min imåro..

bare 3uker t bryllupet no, heilt vilt!!!!!! Tio fyke avgårde, skjønna ikkje kor alle ukene e blitt av.

Ska snart ¨på shopping m ei venninne no, ska bli kjekt sjøl om vi e småsjuke heile gjengen, mannen m spy og diare, og jentene m influensa..

men d positive e jo at d kom no og ikkje om 3uker;)

Har du bestilt time t 3d? usikker på om vi må være kjempe tidlig ute, sidn d bare e ein plass i Bergen som har d.

Ha ein fin dag snuppa!!!

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HEEEI!! No kom du meg i forkjøpet! Var tenkt til å lage et innlegg og "rope" på deg i dag:)

Her går alt strålande!:) Skal på UL på onsdag, og gru-gleder meg til det.. Gleder meg mest da, men gruer meg littegrann.. Men men, mest sannsynlig er alt i orden, og eg håååper vi får vite om det blir ei lillesøster eller lillebror! Sjøl trur eg mest på det siste, siden graviditeten denne gangen har vore ganske lik som sist. Meeen.. formen på magen er anderledes tror eg. Sist hadde eg litt spiss mage, no er den meir rund... Så umulig å sei :P

Så rart at det berre er 3 veker igjen! Syns ikkje det er så lenge siden det var leeeenge til eg:p Tio har virkelig flydd denne sommaren! Har du alt under kontroll no då?:)

Håper virkelig ikkje eg blir sjuk no, hater å vere sjuk eg.. For min del kjem det sikkert over nyttår, vi håper på å få 50% barnehageplass til Martin då.. Trur det kan vere greit for han å ikkje berre gå heime med meg og babyen og, ulempen er vel at han kjem til å vere mykje sjuk i begynnelsen, og dermed smitte meg når eg er høygravid... jaja, vi får ta det som det kjem:)

Har ikkje bestilt 3d nei, vil ha den ordinære først, og sjå ka dei seier i forhold til termin o.l. Aner ikkje kor lang ventetid det er eg heller, men eg har hørt at i uke 25 er mest ideelt.. Eg får jo king size babyer, så eg bør i alle fall ikkje gå for seint, då får vi vel ikkje sjå noken ting:)

Kos deg på shopping, skal på jobbfest i kveld, og det gleeder eg meg til :)

Klem fra

Skrevet

hehe, to hoder samme tanke.. d e ikkje verst då!!!

no e eg nettop komt heim fra shopping og fått snuppa i seng=)

sliten begge to.

Fikk jammen svidd av masse penga idag og.. skrekk og gru..hehe

gleda meg t å bli ferdig m alle utgiftene t bryllupet, e ganske lei av å spare no!!

så i oktober ska vi skeie skikkelig ut og kjøpe akkurat d vi har lyst på..hohoho, gleda meg!!!! blir vell nokke heftige mammaklær på meg då;)

jammen ikkje lenge t UL på deg no..

den breie magen seie de e jentemage, men eg har hatt en spiss mage begge gangene og får jente, så d gjenstår å se ka d blir på deg=)

Ser ut som vi kan få februar baby begge to, sidn min termin ble flyttet t 26.januar.. va visst vanlig sidn eg nettop hadde hatt en SA.

Har du fått stor mage???

min e kjempe diger, hehe, hadde d sist og men denne gangen kom den jo endå tidligere!

Får bare ikkje håpe ungen vokser i takt m magen for då blir d en 5kilos her denne gangen

nei får vell gjøre nokke fornuftig!!!

kose deg på fest i kveld=)

Skrevet

koste meg masse i går ja!:) Har vært på jobb i dag da, det var ikkje like kjekt.. Men men, det blir no peng på konto av det :)

Tenk, om 3 veker er du gift!! Rart å tenke på eller? :) Kan godt tenke med at det er mykje utgifter ja, det er ein av grunnane til at vi venter enda litt til...:)

Blir spennende å se ka de gjør med min termin. Hadde vært litt gøy viss eg fekk termin før deg :P Hehe, tviiiler på det da:)

Har ikkje spesielt stor mage enda, men det hadde eg aldri med Martin heller, til tross for at han var 4,5 kg. Men magen er større enn den var da jeg var 18 uker på vei med Martin da, så man ser i alle fall at eg er gravid:) Hurra!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...