Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Vet jeg spør mye om mat, men må jo spørre når en lurer. ca 0800- ammer og en liten porsjon grøt (etter råd fra helsesøster) ca 1130- prøver å amme (sjelden hun vil) mme og litt fruktpure ca 1500- ammer+ mme ca 1700-prøver å amme litt igjen+ litt mme ca 1900. en porsjon grøt+ mme som er igjen etter blanding av grøt. Ville dere gjort det slik?? eller ville dere gitt litt frukt til middag?? kom med synspunkter. Blir litt usikker da jeg aldri har gjort det før vettu;) Etter råd fra helsesøster så skulle hun få så mye fast føde noe jeg stusset over siden hun er straks 5 mnd bare. Men det var fordi hun trengte mye mat og hun sover gjennom hele natten.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Jeg synes kanskje det blir lenge mellom grøtmåltidene.. Kanskje du bør prøve å gi grøt litt tidligere 2. gang ? Blir kankskje litt tung i magen rett før hun skal legge seg.. Bare min mening =)
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 31. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2007 Hei og takk for svar:) Vi prøvde å gi grøt som nest siste måltid, men det endte i at hun ikke ville ha verken mm eller mme før hun la seg da. Var sikkert for mett, men våknet om natta igjen for å få mat istedet. Så har gitt henne grøt som siste måltid i litt over en uke og da sover hun gjennom. Hun ligger å leker en del etter grøt måltidet slik at hun ikke blir lagt rett ned liksom. Spiser i 7tia og legger seg i 8 tia. Virker som at hun er tilfreds med det. Men kanskje hun skal få fruktmos til middag da istedet for lunsj?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Kanskje det =) Men om det fungerer bra for dere er jo det det beste ! Ikke så greit å uttale seg om andres babyer, hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå