Fødeklar_ja! Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Mora til samboeren min er så herlig at jeg må bare skryte litt.. Beste svigermor man kan be om tror jeg. Hun og mannen skulle jo egentlig til oslo nå i dag, men hun ringte meg i morgest for å fortelle at ho tar ikke sjansen på å dra bort tilfelle ungen skal melde sin ankomst i helga... føler meg jo litt sånn dum til tider siden de ikke tør å gjøre noe (kan jo nevne at samboeren min jobber på sjøen og er ikke hjemme hele tiden, vi bor på landet... ca 50 min fra sykehuset, jeg har en sønn på 2 år og ikke har jeg førerkort... ) Men det er blitt så "ille" at jeg tør nesten ikke stryke meg over magen, for da tror de med en gang at nå er fødselen i gang hehe.
smn1 Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 he he kjenner meg godt igjen eg! mine svigerforeldre er også så snille at eg ofte spør meg selv om det er mulig. stiller alltid opp unsett og i allefall nå. de ringer heldigvis ikke så ofte men de ringer nok. når det begynner å skje noe må de være de første som får vite det for da setter de seg rett i bilden og kjører i 6 timer, uansett når på døgnet he he. de er så herlige og eg er kjempe glad i de, takknemlig som har sånne svigerforeldre.
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Skulle ønske jeg hadde en slik svigermor jeg. (har ikke akkurat det beste forholdet mellom oss. Er ikke dårlig heller da men, men...) Det er jo kjempe koselig at hun stiller opp for dere. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå