Anitahar2barn Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Er det ikke typisk! Mannen har blitt bitt av flått på utstyret! Den ble hoven og rød...så ut som om han var skamslått! Ble lagt inn på sykehus og fikk antibiotika intravanøst......og jeg som har eggløsning på mandag!!!!! Dette skjedde for en uke siden så han er litt bedre nå...men hvordan er det å lage barn med sædceller som er proppet fulle av antibiotika? Hmmmm.....et lite tegn for at det er for tidlig å prøve kanskje? ;-)
Anitahar2barn Skrevet 31. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 31. august 2007 det er lov til å le...det gjør jeg! :-)
Veslesnuppa Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Oj..... Hvordan har han klart det???? Flåtten krøp inn i underbuksa, he he:) Usj...... Håper han snart blir bra da:)
Anitahar2barn Skrevet 31. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2007 ikke vet jeg...enten krabba eller så har han tisset i en busk! Haha...Vi SKAL prøve uansett...om det så blir en to minutter..haha
MaybeMe? Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Siden du sier det er lov, så må jeg bare le litt. Er det mulig å være så uheldig. Håper utstyret blir klart til bruk da.... *knis*
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 hahahahsnakk om uflaks da
Flippa m Frida Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 He, he, he... Unnskyld... men du er jo så morsom! Uff, håper "ting"bedrer seg. Dere får jo bare prøve og hvis det ikke funker er det jo bare å fortsette å le av det, ikke så mye annet å gjøre. Hvis det går bra er det jo en råbra historie å fortelle barnebarna. For en damebladoverskrift det hadde vært; "Slik får dere flått sex". Hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå