Forskeren Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 ... det blir ingen behagelig opplevelse for å si det slik! Ser jo gravid ut, hengemagen kommer nedenfor "livet" på bunaden og trangt var det, ja... Har veldig lyst til å ha den på, for pappaen og storesøster har også bunad. Men kan vel ha noe annet på etterpå, men hva? Kjole (svart passer vel ikke, er jo det jeg har...)? Slanketips på en uke?? Skal på trening, jeg nå!
Gjest Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Den sykeshusdietten gjør susen på en uke, eller den ukes kuren til gr. Måtte gjøre det samme. Men det som fungerte best etter fødselen var å gå til en god undertøysforretning å kjøpe en sånn truse/body som holder alt inne:) Smatt fint inn i bunaden, og ingen kunne se hengemagen.
grå :) Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 ikke hjelper det med en strømpebukse elelr noe hold-in undertøy heller? elelrs er det jo en fin mulighet til nye klær:)
grå :) Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 hehe den dietten med all løken? den gjør sikekrt susen om ammer
Forskeren Skrevet 31. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2007 Liker ikke løk.... så da utgår det! Kanskje hold-in kan hjelpe, og ikke no sjokolade på meg denne helgen og neste uke!
Kamomille Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Jeg hadde på bunaden i kirken og klarte så vidt å sitte i den under maten. Men da var det slutt gitt:) Min var ogsp trang i livet, men jeg SKULLE inn i den! Etterpå hadde jeg på meg svart skjørt og hvit bluse.....DET var mye mer behagelig!
Forskeren Skrevet 31. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2007 Ja, har nå tenkt at jeg må skifte etterpå. Kan jo skylde på ammingen, blir litt mye hekt av og på med bunad....
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 Jeg hadde bevisst ikke valgt bunad pga ammingen da!
Forskeren Skrevet 31. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 31. august 2007 Men jeg VIL ha bunad Har ammet i den før da, under hele dåpen til storesøster hadde jeg den + 17. mai med storesøster. Litt herk, men det går. Hvis jeg nå skifter rett etter maten, blir det vel kun 1-2 amminger.
lenej :o) Skrevet 31. august 2007 #10 Skrevet 31. august 2007 hehe, hadde samme probl til en komfirmasjon i sommer.. fant fram sprettekniv og saks, og spratt opp hele bunaden min! la den ut 1,5 cm i hver side, og sydde igjen hele greia for hånd.. puh!! var redd da, for hadde aldri gjort det før, å det kunne jo gått galt altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå