Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 om det er membran i disse dressene? Har kjøpt dressene mine brukt, men fikk spørsmålet når jeg skulle kjøpe inpregnering... :-) Siden dressene er så dyre ville jeg anta at de har det, men.........?
Gjest Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Tjaaa... ehh vet ikke helt, men jeg imprignerer med spray jeg fikk anbef på Babyshop hvor jeg kjöpte dressen. Den sprayen står at er litt gore tex materialer og bilde av friluftsklär på uten på esken .
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Aner ikke jeg heller, men syns det var rart at de på butikken ikke visste, hvis det var barneklærsbutikk da... Selv har jeg bare brukt milo å vaske med og impregnering på spray utenpå og Reimaene til snupp er like gode enda )
Gjest Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Ja, det er goretex membran i de. Derfor skal man ikke vaske de med skyllemiddel, for da blir membranen ødelagt:-)
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 31. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2007 Takker for svar :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå