Gjest Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Har i de siste to ukene merket endring på sparkene (er i uke 30+6).De har blitt litt"seigere"og ikke så kjappe og ofte som før.Tenker det er normalt da det nok begynner å bli liten plass.I tillegg sparker det mest under navelen og på begge sider av den. Betyr dette at ungen ligger i tverrleie?Hva tror dere?
white lady Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Vel, min ligger ihvertfall på tvers. Og jeg kjenner sparkene mot hoftekammen. Men så kan jeg jo kjenne utenpå magen hvor hodet er, så det er ganske lett å lokalisere ungen
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Ikke nødvendigvis. Kjenner mye spark på siden jeg også, men hodet ligger ned, ryggen opp den ene siden, rumpa på toppen og bena nedover langs andre siden. Ungen ligger med andre ord i sirkel rundt hele magen:) Godt den finner plass. Er 35 uker.
gla_mamma Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 min lille baby er i tverrleie og de små føttene sparker meg i siden, og når jeg ligger på sida så føler det som om babyen "står" i magen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå