Gå til innhold

hvor er det minnekortet i digital kamera sitter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

går det ann å ta det ut? Skjønner ikke noe..tar 5 bilder så kommer det opp: minnekort fult

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kameraet sitt minne. Enten står ikke minnekortet ordentlig i, eller så har du ikke et. Det står som regel i samme luke som batteriet.

Skrevet

Har du kjøpt nytt kamera? minnekortet sitter som oftest sammen med batteriet, se om det er en liten luke under? Men u må jo ha utrolig lite minnekort om du bare har plass til 5 bilder :-S

Skrevet

hmm tror jeg fant det..men det står ikke hvor stor plass det er på det

Skrevet

det pleier å sitte sammen med batteriet. som oftest må du trykke på det for å få det opp.

Skrevet

jeg har også lite minnekoert i mitt. hvis jeg stiller det inn på superbra kvalitet har jeg bare plass til 5 bilder. hvis jeg har det på normal kvalitet har jeg plass til 15.

Skrevet

er jo et bra kamera..canon..rart det er såå lite plass på minnekortet da? mye koster et minnekort da?

Skrevet

er canon jeg også har. mener det koster noen hundelapper til canon kamera. kommer an på hvor stort du skal ha

Skrevet

noen steder på nett jeg kan bestille?

kameraet er 5 mega pixel..er vel bra det?

Skrevet

jeg har ikke kameraet foran meg, så jeg husker ikke nøyaktig hvordan man gjør det. men bare let på innstillinger til du finner innstillingen for kvalitet.

Skrevet

tror de har på deal.no de er ikke så ille på priser

Skrevet

tror det er ganske lite ja. så nå på sambo sitt minnekort. det var på 256mb. men nå har han plass til flere 100 bilder da. men det er et minnekort han har kjøpt utenom kameraet

Skrevet

takk for at du svarer..

Passer alle canon minnekort til alle canon kameraer?

Skrevet

det vet jeg dessverre ikke. du kan ta en tlf til elkjøp el lign butikk og spørre hvilket minnekort du må ha. de selger også minnekort.

Skrevet

Jeg har minnekort på 512 mb :) så 15 er nok litt lite ja.. Gå i fotobutikken, der hjelper de deg med å finne riktig minnekort..

Skrevet

Jeg kjøpte SD-kort til 139 kr, det var 1 Gb (Det var i Sverige, men tror ikke prisene er så forskjellige på det)

Expert tror jeg har billige kort.

Skrevet

Da har jeg plass til 600 bilder, mitt kamera er 6 mp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...