Audacious Angel Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Har hatt noen virkelig tunge netter nå. Ikke blir det noe bedre av at snuppa kommer inn hver natt og ligger i mellom oss og snorker og hoster. Men de er søte da... begge to. Jeg hadde lagt meg på gjeste rommet i natt og snuppa kommer inn for å vekke meg. Hun legger seg oppi senga ved siden av meg og stryker meg på kinnet og sier forsiktig "mamma våken??" (hun er snart to år) Jeg står opp og får vekket mannen min (sove dyr av en annen verden) kler på snuppa og meg selv,slipper ut hundene og skal begynne på frokosten. Da kommer mannen min og beordrer meg ned i sofaen, og lager frokost og matpakker og tenner til og med et lite te lys på bordet til meg. Snille,snille mannen min! Begge sier hade bra og mannen min sier at han vil ha oppdatering annen hver time (hadde termin i går) siden ting ser ut til å skje når som helst nå. Nå skal jeg ringe han og si at jeg legger meg litt nedpå så han ikke skal bli bekymret om han ikke får tak i meg.
junea Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Bra du har en snill mann som er der for deg da. Håper den lille kommer snart til deg! Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå