Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Hei. Har IKM 4. september. Flere som henger seg på i spenning??
Mythea Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Jeg også... Testet negativt i dag.. Var kanskje for tidlig?
Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 1. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2007 Jeg har bestemt meg for å vente til den 4. eller se om mensen kommer selv om det er litt nervepirrende. skal begynne i ny jobb i oktober, så tør vel egentlig ikke håpe på at det har klaffet. Men man skal aldri si aldri. Hadde jo vært typisk nåm som det egentlig kunne passet å vente et par mnd...
Mythea Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Så dere mener at det kan være håp for oss ennå....? Jeg har IKM på tirsdag eller onsdag, altså 4. eller 5.... Men testet negativt i dag.. Til tross for at jeg MENER at jeg har mange symptomer..
Mythea Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Hehe... "dere" sier jeg... også er det jeg selv som har lagt inn et av de andre innleggene.. Jaja.. Her går det i surr :-D Men du venter til tirsdagen.. Jeg har testet meg i hjæl, men skal nå vente til mandag eller tirsdag... LYKKE TIL!
Gjest Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 hvilke symptomer har du? Venter mens i neste uke,uregelmessig sykluss¨, hvet ikke helt datoen,men. Har vell ingen symptomer ,men klare alltid å lage meg noen. hehehe
Mythea Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 8 dager etter EL fikk jeg et par dråper lyserosa blod. Ikke noe mer før eller etter. Tenkte at dette mistenkelig lignet på festeblødning.. Ellers svir det når jeg tisser, men tar selvfølgelig forbehold om at det KAN være en urinveisinfeksjon... Har også hatt stikking/murring omtrent hve dag siden EL, og det har jeg normalt ikke. De siste to dagene har jeg også vært kjempetrøtt... Sovnet midt på dagen i går, deretter la jeg meg 22.30, sov 8 timer, og så sov jeg jammen 3 timer til på dagen i dag... Men, men.. testen i morrest var likefullt negativ..
meki Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 Samme her. Venter i spenning til mandag eller tirsdag:)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 1. september 2007 #9 Skrevet 1. september 2007 I følge FF har jeg IKM den 4.september, men har foreløbig testen negativt. Egentlig så pleier mensen å ha kommt til nå, så jeg er litt spennt. Eneste er at tempen min ser ikke særlig lovende ut
steinbukkjente '85:) Skrevet 1. september 2007 #10 Skrevet 1. september 2007 Hei:) Eg har IKM 5. eller 6. så slenger meg på her eg og:) har ingen symptomer enda, så eg rekna ikkje med å vera gravid, men hadde vore utruleg kjekt viss d hadde vore tilfelle:) Viss ikkje mensen har komt til neste helg skal eg ta ein test:)
Mythea Skrevet 1. september 2007 #11 Skrevet 1. september 2007 Åå.. det var tålmodig av deg.. Jeg klaaarer ikke å vente.. Har ikke råa til å kjøpe flere tester nå, men vet at jeg allikevel kommer til å flerre opp den siste i morra tidlig. Og da får det være nok.. Da venter jeg til onsdagen og ser om mensen kommer. aaaarrggg... Det blir jo en besettelse det her!
steinbukkjente '85:) Skrevet 1. september 2007 #12 Skrevet 1. september 2007 ja, eg vil ikkje testa for tidleg denna mnd, teste to daga på rad forrige mnd, men da kom mensen berre nokre dagar etter.. så da får eg ha litt tolmodighet no å venta.. hehe:) Håpa du testa positivt i morgo da:) Hold oss oppdatert! Lykke til..
Mythea Skrevet 2. september 2007 #13 Skrevet 2. september 2007 Ser ut til at symptomene mine er imaginære. Nå har jeg testet negativt på morraurin 3 dager før IKM... og det var ikke en ANTYDNING til at den var positiv en gang. Den var helt KLAR negativ. Er nok ikke gravid..
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 2. september 2007 #14 Skrevet 2. september 2007 Har IKM 4 eller 5 så jeg slenger meg på:-)) Har ingen symptomer ennå...Så jeg får vente å se:-) Er i 1 pp-så jeg blir ikke veldig lei meg om TR kommer..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 2. september 2007 #15 Skrevet 2. september 2007 Fikk mensen i dag, så da er løpet mitt kjørt
Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 2. september 2007 Forfatter #16 Skrevet 2. september 2007 Jeg dristet meg til å teste i dag tidlig, og den var negativ.......men er jo fortsatt 2 dager til ikm, så jeg får smøre meg med litt mer tålmodighet.......krysse fingrene for dere ander også!!!
Mythea Skrevet 3. september 2007 #17 Skrevet 3. september 2007 Jeg testa så mange ganger så alt for tidlig (?)... Så nå har jeg bare gitt opp testingen og venter på mensen/ev. ny test. Jeg har IKM enten i dag, i morra, eller onsdag. Har den ikke kommet onsdag så tar jeg en ny test... Andre her som har ny status? :-)
Drøymar Skrevet 3. september 2007 #18 Skrevet 3. september 2007 Testa i dag, men den var negativ. Hadde masse symptomer forrige uke, men i løpet av de 2 siste dagene har de egentlig forsvunnet mer og mer... Vet ikke når ikm er for er første mens etter pilleslutt. Sist mens (pillemens) begynte 5.aug. Vanlig syklus når jeg ikke har vært på pillen er som regel 30-34 dager, noen ganger kortere. Men nå er jeg ikke så "nevrotisk" som jeg var i forrige uke. Mensen kommer når den kommer. Har jo lest om de som har ventet 2-3 mnd. Kan jo ikke teste i eninga heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå