Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå blir jeg snart gal av å ikke kjenne fingrene mine skikkelig. De har sovnet helt bort. Har skjønt at dette er ganske normal, så jeg tar det relativt med ro. MEN, er det noen av dere som har hatt dette tidligere og hvor det ikke forsvant etter fødsel? .. hvor lang tid måtte dere andre vente før dere fikk følelsen igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.jeg mener det skal gi seg etter fødsel,når vannet i kroppen har gått ned...mener å huske at jeg hadde dette med 1 st mann.. :)

Skrevet

Satser på det, men syns jeg har lest noe om at noen har trengt å operere hvis det ikke forsvinner? Hm, samboer mener jeg leser og bekymrer meg for mye, jeg må vel bare ta det som det kommer. :)

Skrevet

har du vært til legen med det? Jeg hadde det i periodevis. Da gikk jeg til legen og det viste seg at jeg hadde svangerskapsforg. Da hadde jeg andre symptomer og da self. Jeg hadde høyt blodtrykk, urinen var ikke som den skulle og jeg hadde mye ødem. Men om du har snakket m legen om det, så kan du vel rekne med at problemet forsvinner når vannet er ute av kroppen....

Skrevet

Jada, jeg har snakket både med jordmor og legen. Har ingen proteiner i urinen eller faretruende høyt blodtrykk, "bare" disse teite fingrene.. :)

Får satse på det gir seg da:)

Skrevet

søsteren min hadde samme problemet, men det gav seg etter fødselen.

Jeg har selv problemer med fingrer/hendene, de dovner helt bort støtt og stadig.

Står 1+ på ødem på helsekortet. så regner med at det gir seg, når vannet er ute av kroppen igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...