Gå til innhold

Sovemønster??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye sover egentlig en baby i magen?

jeg prøver å kartlegge ett mønster her, men det er jo ikke så lett da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det lurer jeg på også.. For det virker som om hun allt har et mønster. Hun er veldig aktiv en stund, så blir det helt rolig, så er hun aktiv igjen, og sånn fortsetter det hele dagen. :)

Skrevet

Min lille pjokk har fått sitt eget søvnmønster:)..

Jeg våkner hver morgen ca 0545, da er det full jubel i magen. Så er det liv i ett par timer til ca 09, så sover han til i 12-13, og er da våken til i 16- tiden. Er da liv igjen i mellom 18 - 20, så sover han til i 23-24 tiden og er våken i ett par timer for så å sove godt i mammas mage til kl 0545 igjen:-)

Slik har det vært de siste ukene nå..

Skrevet

Jeg syntes det har vært så roloig der inne den siste uken,, begynner å bli litt bekymret jeg..

men tror han er våken en del på natten, mener det er han som våkner meg opp til flere ganger pr natt.. men så er jeg så trøtt att jeg bare sovner igjen så på morraen er jeg så usikker på det!!

Hmm men han er alltid våken ca mellom 16-18 på ettermidagen..

og som regel ved lunch tider,, egentlig når det er mat å få..hehe:)

men det var liksom som mye mere bevegelse i beg!

Skrevet

Engle barn glemte å spørre hvor langt du er på vei:)

Skrevet

Jeg er 26 + 3 idag:)

Jeg merker og at det er mye liv når jeg spiser, merkelige greier det der.

Jeg vet ikke om jeg kjenner mere liv nå, men det er mere regelmessig nå og det er "hardere" spark på en måte.

Men om du mener du kjenner mindre liv nå, burde du kansje hørt med jordmora el legen om dette er normalt! Det kan jo hende du har en rolig liten bebis imagen:).. Men legen sa til meg at man skal kjenne liv hver dag, og om man ikke gjør det burde man ta kontakt med lege/jordmor.

Hvor langt er du på vei da?

Skrevet

jeg er 24 uker i dag,.

men jeg har morkaka på framsiden av livmoren, så det har vel kansje noe og si å, men tror jeg ringer legen og hører jeg..

det er jo ikke noe særlig å bekymre seg!!

Skrevet

da har jeg ringt legen, og de skal sjekke meg i dag:)

Skrevet

Suss@....

Krysser for at alt er bra og at du har en rolig baby i magen din=o) Du får også komme med oppdatering da...Blir jo veldig nysgjerrig=o)

XXXXXXX

Skrevet

jepp det skal jeg gjøre:)

det er nok bare syken min som spiller meg ett puss,, også tror jeg att når jeg henger meg så opp i det så kjenner jeg ennå mindre..

men skal si åssen det går:)

Skrevet

Så bra...Vel ikke at psyken din har hengt seg opp da..hehe..Men at du sier i fra hvordan det gikk...

Gutten min var også veldig rolig av seg hele svangerskapet, men merket fort at det plutselig ble mindre enn vanlig...=o) skal ikke gå mer inn i det men er nok det at din har det kjempe bra og koser seg veldig der inne...Kan hende han sparker innover som gjør at du ikke kjenner så mye...

Men blir greit å høre...=o)

Klem

Skrevet

Så bra at du har ringt legen, det er ikke noe særlig å gå å bekymre seg for at alt er iorden. Vi kan vell fort bli litt tussete, he he:)..

Lykke til idag da:-)

Skrevet

Da er jeg kommet fra lgen, og de så bra ut.. hjerteslagene slo som de skulle og lå på 140:)

men blodtrykket hat steget, så jeg må måle på mandag, passe på att det ikke er en svangeskaps forgiftning på gang!

men det var godt å høre han:)

Skrevet

Så bra at det var i orden=o) Er det ikke herlig å høre hjertelyden=o)

Hmm, pass også på at du ikke blir stresset...heller ikke bra...Krysser fingrene for at du ikke har svangerskapsforgiftning...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...