Gå til innhold

Hei damer:) Lenge igjen til ultralyd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ej he berre 6 daga igjen (torsdag 17 + 4) å he nedtelling, mannen med gler sej som et barn. Gutfanten e mest opptatt av at han skal få bekrefta at det e ei lisjesyste i magen na mamma. Lisjebror e vist ikkje like populært (stele alle leikene). E forresten 16 + 5 i dag!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lenge igjen på meg. men skal til privat ul 10 sep, og ordinær ul 11oktober. Gleder meg masse og håper alt bare er bra med den lille=)

Skrevet

hmmm, vet ikke men tror det er rundt 5-6 uker til Ordinær UL...har hatt priv UL i uke 12...

Er nå 13+4...=o)

Skrevet

12 dager igjen til meg :-)

Måtte tiden gå litt raskere :o)

Lykke til på ul på torsdag!

Skrevet

er kun 13 dager igjen til ordinær UL :) *gleder meg så en unge til å få se det lille nurket mitt engang til*

åå blir så spennende

Skrevet

4 uker til ul! :) Vi er begge i ekstase, lenge å vente!

Skrevet

Har UL 5. oktober, så litt over en mnd til... det er lenge det...

Skrevet

5 dager...:) Skal på onsdag, da er jeg 18+ ett eller anna...hmmm... tenke tenke... 18+4 er jeg da:p

Skrevet

Jeg skal neste fredag :)

Har vært på 2 ultralyder allerede, så det bre en måned siden den forrige.

Skrevet

Jeg har også ultralyd om 5 dager... jeg er da 17+6

Skrevet

i dag er det 4 uker igjen.. da er jeg 19+5.. Åh.. tiden de neste ukene går nok saktere tenker jeg.

Skrevet

Jeg har ordinær ultralyd d.18/9..Ikke så lenge til nå..ohh gleder meg masse tjoho

Skrevet

Skal ikke ha ultralyd før den 26. sept. Da er jeg nesten 20 uker på vei. Er ikke det litt "sent" da ??!! Kanskje de har mye å gjøre på sykehuset rundt den tiden. Større tjangs for å se hvilket kjønn det er tenker jeg da. :-) Vil vite det denne gangen, ikke forrige. :))

Skrevet

4 uker igjen idag!! :D

UL på Ullevål den 28. september kl 08.15!!! :D ååååhhh som jeg gleder meg!!! :D:D:D

Skal også på ultralyd på tirsdag, men da skal jeg ta fostervannsprøve i tillegg!!! :( Huff som jeg gruer meg!!! :(

Skrevet

24 dager igjen..., virker som et år...

Skrevet

Alt for lenge til 3 oktober, men dagene flyr jo fort da.

Skrevet

Jeg skal den 13.09! :) Da kommer jeg til å være 19+2! Kanskje litt seint men.. Gleder meg veldig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...