Gå til innhold

hvor lenge skal man teste posetivt på el???

Anbefalte innlegg

Skrevet

er noe jeg lurer på hvor mange dager skal man igrun teste posetivt på el hadde el på lør /søn men tester fortsat posetift, må si at jeg er en smule forviret, trodde det var 3 dager det sto på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du tester postivt i så mange dager, kan det være pga av at kroppen prøver å slippe egget, men klarer det ikke. Har du opplevd dette før? Om du i tillegg har uregelmessige sykluser, kan det være en ide å ta en legesjekk.

Eventuelt, kan du være gravid allerede? Også da kan eggløsningstestene være positive så lenge.. De slår nemlig ut positivt om du er gravid ;)

Skrevet

takk for svar:-) syklusen min er ganske så stabil er 26 til 28 dager. har aldri opplevd at kroppen min ikke har slupet egget når jeg har hatt eggløsning,

wow det var jeg ikke klar over ,det hadde no vert supert om jeg er gravid jaja må vel bare smøre meg med tolmodighet å vente til ikm da, blir no spenende dette da:-)

Skrevet

Oj! Da blir jo dette spennende! :)

Men bare en liten ting.. Hvordan vet du at egget slipper når du har eggløsning? Temper du? For det er kun da man kan se at man har hatt eggløsning.. Når tempen stiger, og holder seg høyt til mensen kommer.

Masse lykke til! :)

Skrevet

nei har aldri tempet jeg , baserer meg i grun på det gynkologen min sa,

at når jeg kjenner muring i den aktuele eggstokken å mensmurene smerter noen dager etter i livmoren, har ikke det vist jeg ikke har eggløsning,

lykke til videre du:-)

Skrevet

Jeg testet kun 1 dag pos på el test. Har alltid testet 2 dager de andre gangene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...