Helnøtt med spire:) Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Drømte at jeg og mannen min gifta oss (igjen) Og så plutselig var jeg full og market ikke at han forsvant kl 21.00. Vet dere hvor han var? Jo han var med selveste Julie Ankerhansen. Det var seriøst helt fælt!!! (le litt da hehe) Og dagen etter kommer jeg hjem etter å lett etter han, da sitter han å snakker med mor og er så lei sei osv. Ja alt det man kan drømme.
WP-TLogPeanut Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Hehehe...det må ha vært litt ekkelt akkurat der og da mens du drømte det Men er jo sånn som man kan le litt av når man våkner Julie liksom hihi.. Jeg drømte i natt at jeg skulle ha sex med en som egentlig var homse. ingen av oss hadde lyst på hverandre egentlig,men kjeda oss så fælt Han var liksom bestekompisen min snodig drøm,kjenner iingen som er homofil jo hehe..
Diva Muffin Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Jeg drømte at jeg var forbanna på en fyr. Så jeg dyttet han ned over et bord, og satte albuen i korsryggen på han. Tror jeg hadde for meg at det var veldig vondt. Men alle likte ikke mine voldelige tendenser, så det kom en fyr og skjøt meg i hånda, så gikk kula inn i bekkenet. Merkelig nok ble jeg ikke særlig sint på han, bare lettet fordi jeg ikke er gravid lenger :S
Helnøtt med spire:) Skrevet 31. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2007 Haha, *morsomt* Dte blir jo så virkelig i de drømmene hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå