Gå til innhold

Mange som går svangerskapskurs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går ikke på det og har ikke tenkt det heller,men lurer litt på om det er en fordel å ha det med seg. Er førstegangs. Noen som har erfaring? flergangsfødende hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg søkte men fikk ikke plass...Tror ikke det gjorde så mye heller...Denne gangen gidder jeg ikke :)

Skrevet

Når jeg var førstegangs tenkte jeg slik at ungen kommer jo ut - med eller uten kurs! Tenkte slik at kroppen min selv guider meg igjennom det som skulle skje og på sykehuset fikk jeg hjelp av jordmødrene der. Så etter førdselen så tenkte jeg at det var bra jeg ikke kastet bort penger på det, for det gikk like greit uten. Ungen kommer ut samma hva.

Skrevet

Jeg gjør det ikke, og kunne ikke tenkt meg det hvis det hadde vært ledig plass heller. Føler bare ikke for det. Spør jordmor og venninner om det jeg lurer på, og kjenner så mange gravide at jeg ikke har behov for å dele tanker med enda flere;-)

Skrevet

Jeg skal ha KS på et helt annet sykehus enn det som er i nærheten her... Å jeg synes fra før de snakker mest om vanlige fødsler. Så denne gangen gidder jeg ikke.... For det er så lite av det som angår meg :-(

Skrevet

Vi var på kurs før vi fikk førstemann. Jeg hadde lest mye før fødselen, så jeg kunne igrunn det meste fra før. Men for pappa`n sin del var det veldig bra. Han ble mye tryggere i sin rolle, og følte han fikk bedre kontroll. Dert var også deilig i en hektisk hverdag å være to kvelder på kurs sammen og bare konsentrere oss om babyen som skulle komme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...