Gå til innhold

Enormt søt behov (grrrr) noen andre ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiser helst sjokolade hver dag, og drar gjerne på butikken i ens ærend for å kjøpe mer hvis det er tomt. Utrolig slitsomt, særlig når jeg får dårlig samvittighet ovenfor alt det søte babyen får i seg.

Nå i dag har jeg bare spist et eple til frokost, og til dessær: 5-6 stk sjokoringer-kjeks.

Har hatt det slik hele tiden, uffffff men klarer ikke å la være :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøp deg kromtabletter da?

Skrevet

Kjenner til det !

Har igrunnen aldri vært noe særlig glad i sjokolade, men de siste mnd har det gått med en del ja, i tillegg til sjokade på skiva !!!!!

Usj, kan egentlig ikke fordra det, men MÅ HA DET, BARE MÅ HA DET !

Skrevet

Jaaa siste uka har vært ille.. Har spist en sjokolade hver dag.. Og til vanlig spiser jeg aldri godteri i uka!!!

Kan det være for att bebissen trenger litt sukker for å vokse? Vet ikke jeg men veldig irriterende..

Skrevet

Spiser sjokolade så det tyter ut øra... og jeg er egentilg ikke spessielt glad i sjokolade!!!!!!!!!!!! Ikke søtte ting som kaker ol. heller, men skal love deg det går ned på høykant om dagen. Hadde vore fint med en forklaring på hvor det ENORME behovet kommer fra..............

Skrevet

Godt å høre det er fler.. Jeg propper i meg så mye sjokolade og usunt om dagen.

Har fått helt kikk på brownies.. håper ikke dette fortsetter et par uker til.

Skrevet

MÅ ha sjokolade hver dag her, har hatt det sånn hele tiden. Blir rett og slett i dårlig humør om jeg ikke har ensjokolade liggende her :)

Skrevet

Henger meg på "sjokoladeklubben" ;-)

Er også blitt hekta på sjokolade og må bestandig sørge for at jeg har noe i huset.

Dessverre har jeg fått svangerskapsdiabetes, så jeg må passe på sukkerinntaket og det er tøfft mtp sjokoladesuget :-(

Kanskje vi skal se om dette har sammenheng med kjønn??

Hva venter dere?

Her er det ganske usikkert da vi har fått forskjellige svar og legene sliter med å se kjønnet odrendtlig........ Jente er det som sist er sagt.... (gutt på ordinær ul)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ja da. Det værste er at jeg egentlig ikke skal spise søtt pga. (er i faresonen for svangerskapsdiabetes) så jeg har fått streng beskjed på å ikke spise søtt. MEN det man ikke har lov til har man jo mer lyst til å spise.=) Er litt flink da, men kunne sikkert ha vært litt bedre.

Skrevet

hvis du spiser bare et eple til frokost er det jo ikke noe rart at du får lyst på søtt! spise masse mat og så se om du fortsatt har lyst på:)

Skrevet

Jeg og. Spiser en pose nonstop, en kokesjokolade og en pose m sure føtter hver eneste dag. Huff....... Det er først i 3.trimester at jeg har begynt slik. Ungen er for liten så jeg er ikke bekymra for at han skal bli diger, men det er verken sunt for meg eller babyen.

Må prøve å skjerpe meg.....

Skrevet

jeg har vært sjokolade avhengig siden juni (det var da jeg begynnte å få et fast mønster - "må ha sjokkis").. så jeg har virkelig fått det! kjenner at sukkeret er avhengighetsdannende iallefall... fysj..

Skrevet

Vet hva dere mener.. Så sangstjerner på tv3 igår og i hver pause kom det fram at programmet var sponset av stratos!! like før jeg ringte sambo og ba han kjøpe stratos på vei hjem, men klarte å beherske meg, hehe:)

Skrevet

Å ja det var så irriterende!!! Fikk sååå lyst på Stratos....

Skrevet

Her er det etpartre snickers i uka! :0) Og tro meg, jeg har lyst på hele tiden men holder tilbake!! Blir suur uten sjokkis om dagen! :0)

Det går vel over og babyen har jo ikke så godt av for mye sukker, men det har visst jeg følses det som!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...