Nummer tre <3 Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 hvor lenge ut i svangerskapet trener dere og hva/hvor tungt trener dere? åssen jobb har dere da ved siden av?
Zitro Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Har kontorjobb, dvs sitte på rumpa dagen lang foran pc. Prøver ¨å holde meg "litt" aktiv med å sykle og ri. Nekter å legge hestehobbyen på hylla enda for magen min er ganske liten enda... Men det er TUNGT å sykle nå merker jeg, selv om jeg bare er 15 fullgåtte uker. Hver eneste lille bakke er 10 ganger værre nå en før. Så jeg prøver å legge opp lette ruter uten mye bakker... Rir 2 ganger i uka, og sykler 2 ganger i uka. (også løper jeg etter NSBs tog 5 ganger i uka da... he, he...)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Sist svangerskap trente jeg aerobic 4-6 dager i uka, frem til 2 uker før fødselen. Føltes bra, og både lege, og jm mente det var bra, så lenge jeg kjendte etter på kroppen, at det var riktig. Denne gangen trener jeg sykling, og styrketrening i helsestudio ca 3 dager i uka, og det føles passe nå Kommer til å trene så lenge det føles bra for meg. Jeg jobber ellers som hjelpepleier med multihandikappede.
frida-73 Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Nei, det gjør jeg ikke! Burde, vet...men har ikke orket pga kvalm, trøtt osv.. Går en tur om dagen...nesten hver dag..og har IKKe dårlig samvittighet! :-)
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 korr får dokker energien fra.... ?
Pampers123 Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Jobber i kontorjobb, dvs går lite, men jobbe halv dag. Styrer mye hjemme, og har en tre åring i tilegg. Vi er mye ute, på turer i helger osv så får jo rørt meg noe der. Tar også noe knebøy og rompetrenig hjemme.. Men, kjenner jo godt at jeg ikke orker så mye som før.Klarer ikke gå så lenge for da sier bekkenet stopp. Men, da er knebøy og litt rompetrening ok for musklene sin del.. sånn at jeg ikke råtner helt
TussiLussi Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 Har så lyst å komme igang, og hadde kjempeforhåpninger før det klaffet - men er helt kjørt om dagen, greide ikke å støvuge hele gulvet engang før det tok i korsryggen.... men... skal snaaaaaart begynne
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 tussilussimedspire: Hadde også store forhåpninger men kvalmen dominerer hele hverdagen ennå.. Svømmetrener en gang om uken..eller det vil si at jeg begynnte forrige uke;)hehe.. Jeg studerer dagtid og jobber ellers fra hjemmekontor.Så tid skulle jeg egentlig ha...Men det er litt lite overskudd når kvalmen tar over.
LitenIda Skrevet 31. august 2007 #9 Skrevet 31. august 2007 hei. Trener aerobic 2 x per uke, og vanntrening 1 x per uke + går turer utenom, dvs mest utholdenhetstrening, litt styrke. Men er vandt til å trene mer enn dette før jeg ble gravid, måtte trappe litt ned. Er 32 + 2 nå, og kommer til å trene så lenge det kjennes behangelig ut. Er fysioterapeut, så har en fysisk jobb også
Gjest Skrevet 31. august 2007 #10 Skrevet 31. august 2007 Jeg er relativt treningsnarkoman, og MÅ derfor trene...! Jeg holdt derfor på å bli gal i løpet av de 10 første ukene, hvor jeg bare sov og var kvalm og ikke orket noe! Nå derimot, blir det trening hver dag og jeg er 17+5! Det går for det meste i spinning og lett jogging/lange turer. Regner med at jeg kommer til å fortsette med det til babyen kommer, det funket i hvert fall greit de to foregående gangene!
Nummer tre <3 Skrevet 31. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 31. august 2007 hvor tungt trener dere styrke? lette vekter da, eller så tunge som dere har pleid før?
Drangelina Skrevet 1. september 2007 #12 Skrevet 1. september 2007 Jeg prøver å holde meg på det nivået som jeg hadde før jeg ble gravid, dvs løpe intervaller i bratt oppoverbakke 2-3 dager i uken, pluss at jeg prøver å trene vekter 1-2 dager i uken. Har vært tungt siden jeg har vært mye kvalm og trøtt, men når man først får tatt seg i nakken og kommet seg ut i skogen er det herlig. På den annen side er det viktig å lytte til kroppen og ikke kjøre for hardt. Ikke så lett å få tid med en liten fra før og en travel jobb. Jobber som lege, så det blir endel gåing på jobben. Jobber i 8.etg og tar konsekvent trappen for å få litt mosjon i hverdagen. Sykler til og fra jobb (20 min hver vei) Har tenkt å holde på så lenge jeg orker. Sist jogget jeg til uke 20, fikk da for mye kynnere. Gikk da over til spinning og vekter. Det er herlig å holde seg i fom, og på løpeturene får jeg litt "alene-tid". Har også en super joggevogn- Mini og jeg skal løpe oss en tur straks : )
snart mamma t 2:-) Skrevet 1. september 2007 #13 Skrevet 1. september 2007 trener og trener...jeg går 55 trappetrinn hver dag...vasker og holder vedlike leiligheten... går på butikken og prøver å gå meg en tur når det er fint vær og gå på skolen til mitt eldste barn et par ganger i uken... er i uke 33+5 nå.. men sliten blir jeg fortere en før:-(gleder meg når jeg skal begynne å trene igjen:-)
Gjest Skrevet 1. september 2007 #14 Skrevet 1. september 2007 Jeg har en meget aktiv jobb (kokk), med mye fysisk tungt arbeid/gåing. Trener to ganger i uka: styrke og spinning. Håper å få komme med på vanntrening en kveld i uka.
Bea har snart 4 barn? Skrevet 1. september 2007 #15 Skrevet 1. september 2007 trener ikkje, kom aldri igang at etter langvarig SA i vinter, men går 7 timer når eg er på jobb......sykehjem
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 1. september 2007 #16 Skrevet 1. september 2007 hadde en periode rundt uke 25 hvor jeg og sambo gikk en times tur hver kveld... holdt vel på frem til uke 28. men ellers ingen trening. Prøvde sykling,men fikk så vondt i halebeinet av det... Har vært plaget med bt fall, kvalme osv så har egentlig hatt nok med jobb og skole...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå