Gå til innhold

Hvor fort virket Canesten (soppkur) på dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå måtte gå til innkjøp av Canesten,kjøpte først bare kremen men ble senere anbefalt å bruke stikkpille i tillegg så i går kjøpte jeg en slik pille,tok den i går og smører med krem 3 ganger daglig. Hvor fort merket dere bedring? står at er det ikke bedring etter 3 dager så må man kontakte lege. Når kom sårene i underlivet bort? skal jeg smøre til de hudsprekkene er borte? står 3 dager etter symptomfri på krem pakken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm, har aldri opplev å få sår av sopp i underlivet. Jeg merker bedring etter at stikk pillen og kremen er smørt på ca et døgn. Salven virker beroligende, og hjelper mye. merker det fort.

Er du sikker på at du har sopp du har? høres litt ut som herpes, men nå er ikke jeg lege da men.

Skrevet

Var til legen og hun sa det var sopp. Regner med at hun har greie på det.

Skrevet

Ja, om du har gått med det en stund, så far man ofte rifter, som blør litt.. Og om man har sex mens man har sopp er det enda enklere å få sår. Og det er veldig vondt.

Tar gjerne noen dager før det begynner å bedre seg, men sitter en stund i, så ofte jeg har måttet smørt en uke - 14 dager for å bli kvitt svineriet.. Men smører da noen dager etter symptomfrihet for å være sikker på at jeg blir kvitt det.

Og husk å gi evnt. samboer behandlig også, slik at han ikke smitter deg tilbake.

Skrevet

jeg ahr hatt problemer nedentil i over 3 år, og nå først har de funnet ut at det er sopp. jeg har tatt utallige kurer canesten ( og mange andre) og ingenting hjelper. aner ikke hva jeg skal gjøre.derfor kan jeg ikke svare på hvor fort det virker til deg. tror det er ganske individuelt.

Skrevet

Jeg har nok gått med det en stund,har jo brukt bind eller truseinnlegg siden mai pga blødninger først og deretter mye utflod,nå har jeg kuttet ut begge deler. Skal smøre helt til jeg er sikker på at det er borte ivertfall,så får jeg håpe at sårene blir leget raskt. Har ikke hatt den karakteriske kløen,men legen sa at man trengte ikke å få det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...