Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Noen som har drukket mye kaffe/cola og merket at barnet deres fikk urolig søvn av det(dere som ammer altså)? Og at det ble bedre når dere begrenset inntaket? Drikker en del cola, har heldigvig ikke ført til magevondt, men lurer på om det er forstyrrende på søvnen. Hun sover godt gjennom hele natten(ofte fra 11-6) og greit på formiddagen, men fra middagstid er det verre..... hun er tydelig trøtt, sutrer bare og ender med at jeg må bære rundt på henne og til slutt er hun fullstendig overtrøtt og blir bare verre og verre å prøve å legge henne. Hun sovner jo innimellom, men når jeg da legger henne ned går det bare 5-10 min til hun skriker og er enda mer grinete. Kan det være koffeinen som gjør dette? Bør vel kanskje slutte med cola for å teste det, men vil bare høre om andre har lignende erfaringer???
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Boppen min blir veldig urolig og sutrete når jeg drikker kaffe, og jeg merket stor forskjell når jeg kuttet det ut. Hun ble mye roligere og lettere å ha med å gjøre om kveldene.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Gutten min reagerte på kaffe da han var mindre (under 4 mnd). Ble urolig på kvelden. Tydelig trøtt, men fant ikke roen..... Men jeg kunne drikke Pepsi Max da, men ikke kaffe... Nå reagerer han ikke lenger.....
Heihvordetgår Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Lillemann her har generelt värt urolig lenge med mye magevondt. Trodde lenge at det var melkeprodukter han ikke tålte, men det var det ikke. Etter lang stund tenkte jeg det kanskje var koffein, og kutta ut all cola og kaffe. Gutten ble som ny, glad og ikke noe särlig vondt i magen. Bare litt oppgitt over at jeg ikke fant ut dette tidligere, da jeg til tider trodde jeg skulle gå på veggene. Så nå går det i te og farris her:-).
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 jeg lurer på om min reagerer på koffeinen. drikker nesten bare kaffe på formiddag. første uken etter fødsel drakk jeg ikke kaffe. da sov han masse på formiddagen. flere timer i strekk. når jeg begynte å drikke kaffe igjen var det slutt på roen. da ble han mer urolig.
Heihvordetgår Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Glemte også å legge til at han generelt sover veldig mye mere nå enn tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå