Susan*lillegutt og mini* Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Mini har fått trøske i munn,mest sannsynelig pga han nettopp har startet på astma medisin,jeg har ikke merket noe på puppen,men inatt da jeg ga han mat så kjente jeg at det svei veldig både under amminga og etterpå.. Kjenner nå at hvis jeg tar på brystvorta så svir det litt,og det virker litt mer rød enn den andre,men ikke mye.. kan det være at han har sopp i munn og jeg har fått det på brystvorta..? Hva skal jeg gjøre med det? Lillegutt hadde aldri noe slikt,så har rett og slett ikke peiling. Var hos fastlegen med mini på tirsdag,og fikk han til å skjekke i munn til mini i samme slengen,og han sa det bare var trøske,helsesøster sa det også,og at så lenge jeg ikke fikk noe på puppen så gjorde det ingenting at mini hadde det..glemte jo da å spøre enn om jeg får det,hva gjør jeg da..?
Nit@™ Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Synes det var rart du ikke skulle behandle dette. Det du i første omgang kan prøve er vanlig blå farris (om du ønsker). Smør/skrap der du ser det er hvitt med q-tips dyppet i farris. Bruk 3-4 q tips om gangen, aldri samme ende to ganger. 3-4 ganger om dagen. Bruker mini smokk kan du ogs ha noen dråper på smokken av og til. Farris kan du også bruke på brystvortene dine. Bare smør på flere ganger om dagen. Legen på HS her sa farris er like bra mot trøske som medisin og mye mer skånsomt for babyen.Pilten ble kvitt sin trøske, men han smittet aldri meg. Fortsatte 2 uker etter at det hvite belegget i munnen hans var borte. Om det ikke hjelper på puppene dine bør du vel ta kontakt med lege igjen. Evnt må du ta kontakt med lege nå og få medisin til mini og deg selv.
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 31. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2007 har faktis brukt blå farris på mini ja,ikke meg selv,og det gikk bort på han,men var først inatt jeg fikk vondt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå