Gjest Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Vi har bestemt oss for Andreas,kan man si at dette er en oppkalling av Arne? har jo samme startbokstav og innholder de samme bokstavene. Hadde en onkel som het Arne som jeg har lyst å kalle opp etter,men ikke direkte oppkalling,altså Arne.
Fabelaktiv Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Hvis det er det det betyr for deg så er det det. Vet av mange som gjør det sånn.. koselig det!
Ioren Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Hvis dere mener det så er det det. Jeg er oppkalt på samme vis etter min bestemor, vi har samme forbokstav og et par felles bokstaver. Men navnene er mye mindre like enn Arne og Andreas. Likevel sier jeg at jeg har G'en etter bestemor, og dermed er oppkalt
Lunagirl Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Jo, eg vil no si det! Har hørt at det varierer litt fra sted til sted, men noen steder så er det oppkalling så lenge første bokstaven er lik! Det va no iaf den regelen eg klamra meg til når eg skulle gi navn til tredje gutten min! Hehe! Vi har samme forbokstav. Alle de andre e oppkalt nemlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå