MissAntrop Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Vi har straks nødt til å gå over til sportsdelen på vogna fordi lille snuppa på 5 mnd har vokst ut av bagen sin. Men jeg lurer på hva skal jeg ha oppi vogna.. Lammeskinn og teppe? Voksipose? Det er jo ikke hull i noen av de for å feste selene i vogna.. Og kan jeg bruke et langhåret lammeskinn??
Gjest Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Jeg klipte hull i lammeskinnet og har det i vogna. Varmt og godt. Så har jeg teppe/helseteppe eller behov:)
Gjest Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Jeg gjorde også som sweet amber;) Klipte hull, og klipte rundt hele så den passet vogna bedre! Ble helt suverent det
MissAntrop Skrevet 31. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2007 Men det går bra selv om det er langhåret?
Kamomille Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 jeg ville valgt et korthåret lammeskinn. Ellers kan du jo bruke et helseteppe oppå det langhårete skinnet. Det er merket av på voksiposen hvor du skal klippe opp til hull, så det er ikke noe problem!
MissAntrop Skrevet 31. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2007 Ehhmm.. Dumt spørsmål kanskje, men da må man også klippe hull gjennom dyna, ikke bare trekket på voksiposen?
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 vi klippet hull i lammeskinnet til selene. Kommer IKKE til å gjøre det med voksi posen.... Da blir den jo ødelagt
Kamomille Skrevet 31. august 2007 #9 Skrevet 31. august 2007 jep:) Men hvis du tar ut dyna og ser på den, så er det merket av for å klippe hull der også!!! Ergo; posen blir IKKE ødelagt. Men det lønner sge jo å klippe hull i trekket og i dyna hver for seg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå