Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er jeg gravid igjen =) Testet positivt i dag.

Er sikker på at både kinesologi, progesta care og akupunktur har hjulpet meg. Gikk til en kinesolog for å få gitt slipp på alt det "gamle". Har jo slitt lenge nå, så derfor måtte jeg på en måte nullstille meg psykisk for å klare å fortsette. Høres sikkert rart ut, men det hjalp. Jeg startet liksom på nytt.

Så startet jeg å smøre meg med progesta care rett etter at siste mens var ferdig. Valgte å prøve dette fordi jeg har hatt veldig uregelmessig syklus. Og tror dere ikke at på 15.dag så fant jeg EL! Den har jeg jo ikke funnet mer enn ca 2 ganger i løpet av dette året. Her må jeg også tilføye at jeg sluttet å teste etter EL på morgenen, og flyttet testingen til 17.00 på ettermiddagen. Tror dette var viktig.

Attpåtil alt dette begynte jeg å gå til akupunktur. Har vært der bare 2 ganger, så det er vanskelig å bedømme om det var det som ga resultatet. Men iallefall er jeg blitt gravid på 1-2-3! Så noe må det være.

Har ikke hatt noen spesielle symptomer før de siste 3 dagene. Puppene er småømme, kjenner at kjertlene er blitt større. Har hatt veldig kort lunte ovenfor samboeren, jeg tror jeg har fått en xtra tennplugg....hihi =) Også er jeg litt trettere. Godt med en dopp på sofan etter middag ;o)

Ja ja, ble langt dette. Men nå flytter jeg ut herfra, håper noen henger seg på. Ser det er mange med IKM i dag, og mange er allerede blitt gravide. Artig!

Lykke til for dere andre også. Sender ut massssssssssssssssse babystøv ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤4 you¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis med spiren!!

Lykke til videre :)

Jepp, håper jeg henger meg på etterhvert ;)

Skrevet

Så koselig:)

Stooooore gratulasjoner til deg!!!!!!!!!

Og babystøvet ditt taes i mot med stor takk:)

Skrevet

>Fint å høre at kinesiologi hjalp deg for det er en behandlingsform jeg er utrolig fan av!! Det anbefaler jeg til alle!!! Gratulerer!!

Skrevet

Gratulerer så mye, lykke til på ferden!!

Skrevet

Gratuleler så mye!!

Har brukt å teste el på morgenen, men ser at mange anbefaler det på ettermiddagen, men hvordan er det med drikking av veske og do gåing før testingen????

Skrevet

Drikk sånn normalt, ikke pøs på med drikke. Prøv å hold deg i ca 4 timer før du tisser på testen =) Jeg gjorde meg en vane med å gå på do klokka 13.00 uansett om jeg var dotrengt eller ikke. Da gikk det greit å holde seg til klokka 17.00. Lykke til =)

Skrevet

Takk for tipset, skal prøve det. Lykke til:-)

Skrevet

Gratulerer såååå mye!!!!:-D

Skrevet

Takker for alle gratulasjoner! Dere er en flott gjeng =)

Skrevet

Gratulerer!! Lykke til med ALT fremover :=)

Stoor klem fra ei som ikke helt tør å hoppe i taket ennå ...!

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!!

Skrevet

12 pp er mer enn nok! Gratulerer så mye!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...